EasyWebshop

RC-PLANES.BE

RC-PLANES.BEStopień zadowolenia: 5/5
22 głosować, 27 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Officiele verdeler van o.a. FMS, Black Horse, Rc Plus,... in België.

www.rc-planes.be

RC-PLANES.BE
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaHolenderski, Euro

Opinie

Znaleziono 27 opinie.

Lars MontaubanCzwartek, 19 maj 2016, 13:48

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Blij met de wijze hoe Tom klanten bedient, ik ben er in ieder geval zeer tevreden mee!

Groeten,

Lars.

Daan VCzwartek, 5 maj 2016, 18:40

Doe zo verder Tom. Enkel meer technische info op de site vermelden. Ik kom zeker terug.

Rudy SnoeckPiątek, 26 luty 2016, 18:44

Goede service en snel antwoord op vragen.
Klein minpunt, de motor van het toestel was losgekomen, maar dit is gemakkelijk te repareren.

Kevin De DeckerCzwartek, 25 luty 2016, 19:40

Onlangs bij Tom een Arrma Talion gekocht.
Eerst perfect antwoord gekregen op al mijn mails en daarna mijn bestelling zelf gaan ophalen.
Super ontvangst, duidelijke uitleg gekregen en met een goed gevoel vertrokken. Ook qua prijs zeer competitief. Aanrader!

Team Air Hero'sWtorekk, 15 grudzień 2015, 23:00

RC-Planes (Tom) levert en geeft service als de beste ;-)

i'll be back

https://www.facebook.com/Team-Air-Heros-388668257932484/

Gerrit SterkenWtorekk, 15 grudzień 2015, 13:20

Mooie en goede producten en een snelle levering ook naar Nederland.
Al enkele producten besteld en zal zeker meer bestellen bij deze shop

PieterPiątek, 20 listopad 2015, 10:57

Uitstekende winkel, scherpe prijzen, en prima producten. Maar vooral: een erg goede service, ook achteraf! Elke vraag wordt snel en vakkundig beantwoord.

RobertoŚroda, 1 lipiec 2015, 13:55

I buy a Trojan T28-V3, great planes, great service.
Excellent, thanks

Jürgen LutzPiątek, 19 czerwiec 2015, 17:07

Kunt u mij vertellen wanneer mijn lichaam voor de FMS Bf 109 Brown komt?
Vele Dank!

Vanhoof dannyNiedziela, 7 czerwiec 2015, 21:30

De Kunai is een echte topper voor dat geld
Voor mij noch van da

bergmans krisNiedziela, 24 maj 2015, 12:59

zeer goede service.probeert altijd tot een goede oplossing te komen bij een probleem. correcte prijzen.

Marc GrilletPiątek, 15 maj 2015, 22:31

Inderdaad heel snelle en correcte afhandeling van de bestelling. Pakket met de FMS P51B werd deze voormiddag keurig afgeleverd !

RC-PLANES.BECzwartek, 21 maj 2015, 16:22

Bedankt Marc voor je positieve feedback.
Veel succes met de P-51B!
mvg
Tom

xNiedziela, 19 kwiecień 2015, 18:32

Snelle levering, goede opvolging

AxelCzwartek, 5 marzec 2015, 18:03

RC-PLANES.BE
Have response to all my questions in a professional way.
Have answered quickly.
Have come up with suggestions and explanations.
Very fast delivery to Sweden (3days).
Competitive price setting of product.
Website can be improved, but not important for me. I like it simple.
5 out of 5 stars
Best regards
/Axel

Ronald SpijkrsCzwartek, 12 luty 2015, 20:14

Al diverse keren wat besteld, levering is top.
Tom is zelfs een keer naar mijn adres in Nederland gereden
Om een setje retracks af te leveren.
Leveringen zijn altijd netjes en op tijd bezorgd gewoon een top zaak om je aankopen te doen.

GeBeSobota, 25 październik 2014, 11:50

Snelle levering, goede opvolging, perfecte service

gabriel filiepPoniedziałek, 30 czerwiec 2014, 21:46

Snelle levering en een perfecte service.

tim thysebaertWtorekk, 27 maj 2014, 21:57

Rc Planes geeft een correcte service.
Op vragen via e-mail krijg je snel een duidelijk antwoord.

Zeer tevreden.
bedankt tom

Luc DBPoniedziałek, 26 maj 2014, 19:57

correcte en snelle levering, zoals het hoort! Well done.

Dekock RonaldSobota, 17 maj 2014, 22:31

Heel goede service,snelle levering,Tom bedankt.

van Geel johnPiątek, 9 maj 2014, 6:44

Heel goede service naar de klant toe, eveneens één professionele uitleg aangaande de producten, bedankt

Albert CoppensPoniedziałek, 21 kwiecień 2014, 14:43

Pakket was zeer goed ingepakt, doch de levering vond ik net iets minder. Heb bijbetaald voor onmiddelijke levering doch nog bijna een week moeten wachten.

Walter De WitŚroda, 19 marzec 2014, 18:54

Rc Planes geeft een correcte service.
Op vragen via e-mail krijg je snel een duidelijk antwoord.

Zeer tevreden.

Van den Broek MarioPiątek, 10 styczeń 2014, 17:04

RC-Planes & Ecolights heeft een goede service, een snelle en perfecte levering, en de na-service vindt Ik ook zeer aangenaam, Tom blijft in alle opzichten heel positief en vriendelijk, mijn dank hiervoor.

Napisz recenzję

Nazwisko Check
Wiadomość Check
pozostałe znaki
Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Katalog sklepu internetowego

Kategorie