EasyWebshop

goodbye fly

goodbye flyStopień zadowolenia: 5/5
3 głosować, 4 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

www.easywebshop.com/goodbyefly

goodbye fly
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaHolenderski, Euro

Opinie

Znaleziono 4 opinie.

AmandaPiątek, 15 sierpień 2014, 16:16

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Ik heb de Zomer Special olie aangeschaft om o.a. muggen en dazen te weren tijdens mijn fotografiewerk in de avonduren, en het werkt uitstekend. Ik moest wel even wennen aan de kruidige geur, maar sinds ik gemerkt heb hoe goed het product werkt, ben ik om!

SonjaCzwartek, 14 sierpień 2014, 21:02

Ik ben erg blij met Goodbye Fly.... Ik en nog een 4tal anderen hebben het bij onze paarden uitgeprobeerd..... De dazen komen in de buurt, maar haken af en steken niet !! Een enkeling breekt erdoor, maar in vergelijk met de aantallen die zonder deze spray proberen het bloed uit mijn paard te zuigen, is dit echt echt een verademing !! Top spul !!!!

YolandaCzwartek, 14 sierpień 2014, 17:56

Zeer doeltreffend en fijne spray. Gebruikt voor mijn drie paarden loki, luna en silfra en daarnaast ook voor mijzelf.

JanCzwartek, 14 sierpień 2014, 7:40

De spray special werkt super! Geen daas meer te bekennen!

Napisz recenzję

Nazwisko Check
Wiadomość Check
pozostałe znaki
Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Katalog sklepu internetowego

Kategorie