EasyWebshop

't Smaakt

't SmaaktStopień zadowolenia: 5/5
4 głosować, 4 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Ambachtelijke producten, en suiker- en glutenvrije lekkernijen

www.tsmaakt.be

't Smaakt
StatusZamknięcie: Klijenci otrzymają wiadomość by przyjść później
Język, WalutaHolenderski, Euro

Opinie

Znaleziono 4 opinie.

Tina Van BuynderCzwartek, 1 styczeń 2015, 12:33

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Dank je voor de snelle levering, ik was aangenaam verrast. Je hebt er een klant bij, trouwens de glutenvrije koekjes die ik besteld had voor mijn schoonzus waren heel lekker zei ze, veel beter dan de glutenvrije koekjes die ze koopt in de supermarkt, dus ze gaat ook nog bestellen via mij.
Mijn broer was ook blij met zijn Gin....
Ik wens jullie een fantastisch 2015 en jullie zaak.

Tania MattheusŚroda, 5 listopad 2014, 12:23

Ik ga zeker nog bestellen. Het zijn lekkere producten. De champagnetruffels zijn zeker een aanrader. Hun geschenkmanden zijn heel mooi samengesteld

Heirweg KrisWtorekk, 4 listopad 2014, 16:09

De suikervrije koekjes en confituur zijn van topkwaliteit . Ook de service is super . Doe zo voort . Kwaliteit verkoopt zichzelf , mits redelijke prijzen . En ook dat is zeer aanvaardbaar .Ik word vaste klant denk ik .

De Hauwere IngeSobota, 11 październik 2014, 14:01

Ik heb gekozen voor de witte speculoos met chocola, het cacaopoeder en de ambachtelijke choco. De kwaliteit van de ambachtelijke producten is super. Voor herhaling vatbaar

Napisz recenzję

Nazwisko Check
Wiadomość Check
pozostałe znaki
Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Katalog sklepu internetowego

Kategorie