EasyWebshop

SMELLWELL HomeAroma

SMELLWELL HomeAromaStopień zadowolenia: 5/5
7 głosować, 8 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

hooggeparfumeerde, kleurrijke waxchips voor op een oliebrander

www.smellwellhomearoma.nl

SMELLWELL HomeAroma
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaHolenderski, Euro

Opinie

Znaleziono 8 opinie.

yvonne kazmierczakWtorekk, 23 grudzień 2014, 8:48

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Heerlijke geuren, die erg lang mee gaan. Zelfs als de brander niet aanstaat verspreiden de geurbonbons een aangename geur. Gelukkig kan je makkelijk van geur wisselen, want ze gaan gewoon ontzettend lang mee. Heb gisteren weer wat andere geurtjes meegenomen om uit te testen. En wat ook belangrijk is, het is absoluut niet duur!

LenaPiątek, 19 grudzień 2014, 15:33

Nu net twee blokjes in mijn brander gedaan.
Espresso ruikt heerlijk!
Ook fijn dat je nog kunt achterhalen (met het papier) welke blokjes welke geur zijn! Al komen de kleuren niet altijd helemaal overeen.

metaPiątek, 12 grudzień 2014, 10:02

luchtjes blijven lang hangen dus wat ons betreft voor herhaling vatbaar

HannekeSobota, 22 listopad 2014, 13:40

Wij gebruiken de geurtjes van Smell Well nu een paar maanden en zijn super tevreden. Heerlijke geuren (de een wat lekkerder dan de ander maar dat is persoonlijk)en het gaat lekker lang mee, zeker met die elektrische geurbrander. Dank je wel Simone en tot volgende keer.

Angela van den HondelCzwartek, 13 listopad 2014, 21:54

Heerlijke geuren die heerlijk lang mee gaan, super service. Een echte aanrader!!

AngeliqueCzwartek, 13 listopad 2014, 12:48

Gisteren mijn bestelling opgehaald en zeer tevreden . Heb geurolie en brander gekocht. Nu nog de waxmelts uitproberen.
Hoop dat er nieuwe oliën bijkomen zoals bamboe , Christmas en passion.

Nancy GroothuizenPiątek, 31 październik 2014, 7:37

Het ruikt geweldig, ben zeer tevreden.
Heerlijk Simone.... Erg blij mee!!

MariscaŚroda, 22 październik 2014, 8:36

Ik vind de smell well geur wax echt heerlijk ruiken
De geur is sterker en blijft langer hangen dan die ik al eerder geprobeerd heb can andere merken. Mijn zoon kwam laatst thuis en rook het venden in de gang van terwijl ik in de slaapkamer boven 1 aangezet had. Goed bezig Simone je hebt heel feel keuze in geuren en combo's die mogelijk zijn. Toppie!!!

Napisz recenzję

Nazwisko Check
Wiadomość Check
pozostałe znaki
Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Katalog sklepu internetowego

Kategorie