EasyWebshop

Arpeggio Music

Arpeggio MusicStopień zadowolenia: 5/5
10 głosować, 11 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

kwaliteit, service & vakmanschap

www.muziekwinkelgent.be

Arpeggio Music
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaHolenderski, Euro

Opinie

Znaleziono 11 opinie.

KarineSobota, 13 luty 2016, 16:02

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Ik wil je nog eens bedanken om alsnog voor een akoestische gitaar te zorgen! Ik ben dolgelukkig!

UlrikeCzwartek, 11 luty 2016, 13:27

last year we bought a violin at your shop in Gent. This instrument turned out to be a really great instrument and gave our son Raphael a headstart, so that he already won a competition with it and is now studying with a teacher at Musikhochschule Köln (conservatory) at the age of seven.

sylvieŚroda, 20 styczeń 2016, 11:23

Gisteren snaren besteld, vandaag al in de bus. Prima service!

ChristelleCzwartek, 31 grudzień 2015, 12:13

Dank je wel voor de super service!

EdŚroda, 25 listopad 2015, 16:20

Deze waardering is absoluut terecht.

EdŚroda, 25 listopad 2015, 16:19

Supersnelle levering.
Uitstekende kwaliteit.
Deze firma is een aanrader.

DirkWtorekk, 17 listopad 2015, 18:13

Met deze hartelijk bedankt voor de vriendelijke ontvangst.

DiederikPoniedziałek, 20 lipiec 2015, 17:23

De bestelling is goed aangekomen en het bedrag is overgeschreven.
Dankjewel voor de uitstekende service.

Nes VaesCzwartek, 30 kwiecień 2015, 13:02

het doet toch zo’n deugd mensen te ontmoeten die zo prompt bereid zijn mensen te helpen. Hiervoor allereerst mijn dank.

AnniekPiątek, 24 kwiecień 2015, 12:34

Hartelijk dank voor de snelle verzending, vandaag heb ik het pakketje al ontvangen.

Dirk De MeyerPiątek, 19 grudzień 2014, 15:43

Schitterend geholpen door Arpeggio! Bedankt voor de goeie en vriendelijke service.

Napisz recenzję

Nazwisko Check
Wiadomość Check
pozostałe znaki
Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Katalog sklepu internetowego

Kategorie