EasyWebshop

MiskMask

MiskMaskStopień zadowolenia: 5/5
12 głosować, 14 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Baby-en kinderkleding, handgemaakt

www.miskmask.nl

MiskMask
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaAngielski, Holenderski, Euro

Opinie

Znaleziono 14 opinie.

ErnestineWtorekk, 5 kwiecień 2016, 14:54

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

ErnestineZondag, 31 januari 2016 om 8:42

Afgelopen week heb ik de slofjes ontvangen voor onze dochter van 4 maanden oud. Het pakket werd op tijd bezorgd en zag er goed uit. Ik ben erg blij met de slofjes! Ik gebruik ze wekelijks bij de ritjes in de bakfiets.

LauraWtorekk, 5 kwiecień 2016, 14:53

LauraDonderdag, 17 maart 2016 om 15:58

Vandaag de aankleedkussenhoes ontvangen. Hij voldoet helemaal aan mijn verwachting, snel geleverd en prima communicatie gedurende het bestelproces

Kimberley MulderWtorekk, 5 kwiecień 2016, 14:51

Bericht van Kim op 26 Maart 2016 om 13:48

Super snelle service 3 unieke mutsjes gekregen binnen een week .
Wij zijn er blij mee ! En dit was zeker niet de laatste bestelling :)

Bedankt!

LauraCzwartek, 17 marzec 2016, 15:58

Vandaag de aankleedkussenhoes ontvangen. Hij voldoet helemaal aan mijn verwachting, snel geleverd en prima communicatie gedurende het bestelproces.

MiskMaskCzwartek, 17 marzec 2016, 19:04

Bedankt voor je snelle bericht.
Fijn dat de hoes goed bevalt.

ErnestineNiedziela, 31 styczeń 2016, 8:42

Afgelopen week heb ik de slofjes ontvangen voor onze dochter van 4 maanden oud. Het pakket werd op tijd bezorgd en zag er goed uit. Ik ben erg blij met de slofjes! Ik gebruik ze wekelijks bij de ritjes in de bakfiets.

MiskMaskNiedziela, 31 styczeń 2016, 11:52

Hallo Ernestine,
Bedankt voor jouw leuke berichtje.
Ik hoop dat je veel plezier van de slofjes hebt.
Groeten Ria

Eryn LiemWtorekk, 8 grudzień 2015, 20:59

Mijn nichtje is zo blij met haar nieuwe rokje, dat ze er de hele tijd in wil dansen! Bedankt!

Manja SchoenmakerNiedziela, 6 grudzień 2015, 23:40

Bedankt voor de mooie wit/zwarte hoes.
Het past precies en ik ben er erg blij mee.

Anna Maria de BoerCzwartek, 27 sierpień 2015, 16:09

Bedankt voor de prachtige hoes! Past precies.

TietsiaWtorekk, 14 kwiecień 2015, 9:51

Bedankt voor de mooie rokjes.
Ze zien er leuk uit.

RiaNiedziela, 11 styczeń 2015, 12:13

Ik ben er erg blij mee.

JanetCzwartek, 8 styczeń 2015, 11:59

Veel succes!

RinskeCzwartek, 8 styczeń 2015, 11:57

Dit gaat vast wel lukken, met zulke leuke spulletjes.

FokjeCzwartek, 8 styczeń 2015, 11:57

De website ziet er goed uit.

Ria BijleveldCzwartek, 8 styczeń 2015, 11:55

Erg leuke en originele spulletjes

Napisz recenzję

Nazwisko Check
Wiadomość Check
pozostałe znaki
Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Katalog sklepu internetowego

Kategorie