EasyWebshop

waxmelts-geuren

waxmelts-geurenStopień zadowolenia: 5/5
22 głosować, 38 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

www.waxmelts-geuren.nl

waxmelts-geuren
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaHolenderski, Euro

Opinie

Znaleziono 38 opinie.

Marianne SliepenSobota, 26 grudzień 2015, 22:31

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Ik had een enorme bestelling gedaan (150 stuks). Helaas niet alles ontvangen vanwege de enorme drukte en andere geuren ook ontvangen. Maar ik heb het geld van de niet ontvangen geuren netjes terug gekregen. Zeer persoonlijke email en persoonlijke contacten gehad. Alle begrip voor de situatie. Geuren zijn heerlijk. Door een foutje was mijn pakketje via Kiala verstuurd, maar ik heb het pakket toch thuis mogen ontvangen. Dat noem ik pas service. Super! Ik raad Waxmelts geuren dan ook echt aan. Houd gewoon rekening met een langere wachttijd, zeker met de feestdagen voor komend jaar. Mijn complimenten!

wilmaŚroda, 23 grudzień 2015, 13:16

vorige week bestelling binnen gekregen.
1 wax ontbreekt en 1 foutieve geur ontvangen
(in totaal 22 stuks besteld)
mailtje gestuurd en erg onvriendelijke reactie, daarna nog een voicemail bericht ontvangen met dreigende taal

waxmelts-geurenNiedziela, 3 styczeń 2016, 13:42

Hallo Wilma
die wax wat ontbreekt is toch met jou besproken en daar voor heb je een andere gekregen.
en over je voicemail, die speken we nooit in als het is opgelost en als je daar dan niet tevreden over bent dan kun je altijd tel. contact met ons opnemen want wij lossen het altijd op. gr. waxmelts-geuren

pienaWtorekk, 22 grudzień 2015, 13:35

al 2 x bestelt goede en snelle levering geuren zijn heerlijk gaan ook lang mee de geur white musk is mijn favoriet zoooooo heerlijk echt een aan rader waxmelt

cecilia seegersNiedziela, 20 grudzień 2015, 13:55

heerlijke geuren en snelle levering ondanks de kerstdrukte geuren blijven lang branden echt waar voor je geld

HadassaCzwartek, 17 grudzień 2015, 13:14

Heerlijke luchtjes, snelle levering ondanks de feestdagen. Ik beveel iedereen deze site aan en al veel van mijn kennissen bestellen hier inmiddels naar volle tevredenheid.

J.scholsNiedziela, 6 grudzień 2015, 15:07

Ik.heb helaas nog niets ontvangen na 2 weken .dus geen oordeel nog

waxmelts-geurenPoniedziałek, 14 grudzień 2015, 22:14

hallo wegens ziekten en drukte en wachten op de grondstoffen kan het zijn dat het wat langer deur. We hebben het ook op de site gezet.
als je de bestelling nog niet hebt stuur even een mail en dan kunnen we kijken wat er fout is gegaan.

LiefersCzwartek, 26 listopad 2015, 20:58

Helaas heb ik na 3 weken geleden een bestelling te hebben gedaan nog steeds niks ontvangen.

Slechte levering

waxmelts-geurenPoniedziałek, 14 grudzień 2015, 22:16

hallo wegens ziekten en drukte en wachten op de grondstoffen kan het zijn dat het wat langer deur. We hebben het ook op de site gezet.
als je de bestelling nog niet hebt stuur even een mail en dan kunnen we kijken wat er fout is gegaan

VonnyWtorekk, 24 listopad 2015, 11:39

Ze zijn heerlijk en snelle levering ben zeer te vreden

Van der HeijdenŚroda, 11 listopad 2015, 13:05

Super fijne waxmelts alleen beetje jammer dat je na een grote bestelling (45 stuks) je een gebruikte doos krijg met de oude labels er af getrokken

waxmelts-geurenSobota, 14 listopad 2015, 19:33

Ik kan ook dozen kopen maar dan wordt het nog duurder

PienaPiątek, 30 październik 2015, 13:31

Heerlijke geuren snelle levering

ChristelŚroda, 28 październik 2015, 14:57

Héérlijke geurtjes, de laatste bestelling waxmelts gingen een beetje moeilijk uit het potje en vielen er brokkelig uit, beetje jammer ( is zo'n geklieder) maar ben zéér tevreden.

waxmelts-geurenSobota, 14 listopad 2015, 19:34

Zijn ze nog niet helemaal hard geweest

AnitaPiątek, 23 październik 2015, 13:16

Snelle levering :-) en heeeeeerlijke geuren

AnoukCzwartek, 22 październik 2015, 18:37

Snelle service en super lekkere geuren. Erg blij mee!

EstherCzwartek, 22 październik 2015, 5:23

Erg tevreden , geuren zijn heerlijk !

FatimaPiątek, 25 wrzesień 2015, 15:14

De beste ooit!! Bestelling snel ontvangen en de geurtjes zijn heerlijk! Een aanrader!!

Chantal erendsCzwartek, 24 wrzesień 2015, 14:19

vandaag me spulletes gekregen
en OMFG wat ruiken ze allemaal lekker
ook een brander bij besteld die is ook super mooi hihi zo mega blij top levering super servis

ga zekkers vakker bestellen

MonicaPiątek, 18 wrzesień 2015, 3:47

Weer erg blij met mijn bestelling! Ze ruiken weer heerlijk! Leuk dat je zo vaak nieuwe geuren aan het assortiment toevoegt!

HelmaŚroda, 9 wrzesień 2015, 20:00

Heerlijke geuren,blijft heel lang hangen.Voor mijn vriendin moest ik meteen verschillende bestellen.ik zal zeker nog vaker bestellen

AlinaPiątek, 28 sierpień 2015, 0:44

Tot voor kort wist ik niet eens wat waxmelts waren. Ik brandde altijd wierook. Heb vijf geuren bij jullie besteld. Wat een heerlijkheid! Geuren blijven lang hangen. Nu drie branders in huis staan dus overal ruikt het lekker. Snel een voorraadje aanleggen. Bedankt!

nicciNiedziela, 9 sierpień 2015, 16:38

Heerlijke geuren... goeie service.. jammer dat bij sommige de geur snel eruit is... als je hem dan weer aanzet ruik je njks meer... andere geuren zijn top

paulienCzwartek, 21 maj 2015, 8:03

hoi ben super tevreden over me geur bestellen is zeker voor herhaling vatbaar

petraSobota, 16 maj 2015, 14:15

voor de 2e keer besteld.zo lekkere geuren ben helemaal verslaafd

AnoniemŚroda, 6 maj 2015, 13:08

Helemaal toppie! Perfecte service!

diny v gerwenSobota, 2 maj 2015, 20:23

dit was mijn 2e bestelling en ik ben meer dan tevreden zijn heerlijke geuren en helemaal niet duur toppy bedankt

Napisz recenzję

Nazwisko Check
Wiadomość Check
pozostałe znaki
Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Katalog sklepu internetowego

Kategorie