EasyWebshop

Bikes and Parts Robert Paul

Bikes and Parts Robert  PaulStopień zadowolenia: 5/5
268 głosować, 351 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

BIKES AND PARTS ROBERT PAUL FIETSONDERDELEN EN KLEDING AAN VOORDELIGE PRIJZEN

www.bikesandpartsrobertpaul.be

Bikes and Parts Robert Paul
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaAngielski, Holenderski, Euro, US dollar, British pound

Opinie

Znaleziono 351 opinie.

claeys reneSobota, 10 październik 2015, 18:28

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

ALLES ZEER GOED 100% in orde 10op10 voor alles ZEER VLOTTE BESTELLING kortweg tip top in orde een voorbeeld voor de maatshapij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

RogerPiątek, 9 październik 2015, 17:22

Goede service, levering zoals gewenst.

FietsprojectŚroda, 7 październik 2015, 14:43

levering binnen enkele dagen met kiala verloopt prima, materiaal altijd stevig verpakt. Mooie promoties.

NicPiątek, 2 październik 2015, 13:11

Zoals altijd, zeer tevreden!!
Snelle service.

ThijsPoniedziałek, 28 wrzesień 2015, 13:41

Super service

Annaert A.Niedziela, 27 wrzesień 2015, 15:38

Super service! Zondag besteld, woensdag geleverd.

Aart BSobota, 26 wrzesień 2015, 21:51

snelle en correcte service, goed klantcontact.
een aanrader. Opgeslagen bij mijn favorieten.

ChrisSobota, 26 wrzesień 2015, 14:00

Prima en vlot :-)

JanPoniedziałek, 7 wrzesień 2015, 20:08

korrekte en snelle service

Erik VCPoniedziałek, 7 wrzesień 2015, 16:51

Prima service, vlotte levering. Vond bij jullie onderdelen die ik nergens anders nog kon vinden. Mijn stalen ros kan mij trouw verder vervoeren!

StafSobota, 5 wrzesień 2015, 8:15

Zeer snelle en correcte levering,super webwinkel zal zeker nog bestellingen plaatsen.

Guy StoffelsPiątek, 4 wrzesień 2015, 17:00

Zeer vlotte en correcte service.
Tressorex stuurlint was ondanks zeer fijn monteren een stuk tekort. Jammer dat hier niet voor gewaarschuwd wordt op de website. Nu moet ik een extra bestelling plaatsen en dus tweemaal voor levering betalen.

Bikes and Parts Robert PaulPiątek, 4 wrzesień 2015, 17:47

Beste, ik heb op veel sites gaan kijken en op geen enkele site geven ze aan dat er meer dan 2 rolletjes nodig zijn voor 1 stuur. Ik heb van deze toch al wat verkocht en heb nog nooit deze opmerking gekregen.
mvg Robert Paul.

JERRYWtorekk, 1 wrzesień 2015, 12:12

TOP ALLES PRIMA

KrisWŚroda, 26 sierpień 2015, 13:53

Ruim aanbod, vlotte bestelling en levering.
Zeer goede communicatie.

jerry audenaertPoniedziałek, 24 sierpień 2015, 13:50

alles prima in orde bij afhaling. merci

DirkNiedziela, 23 sierpień 2015, 15:33

Snelle en perfecte levering

StijnSobota, 22 sierpień 2015, 14:34

Snelle levering en zeer goede aanbiedingen! Zelfs een bestelling naar Nederland was boven verwachting snel en goed te volgen via Kiala. Ik ga vaker de webshop in de gaten houden!

MatthiasPiątek, 21 sierpień 2015, 14:09

Vlotte en snelle levering.
Top!

WillemCzwartek, 20 sierpień 2015, 16:46

100% tevreden: heldere communicatie en snelle levering

RinPoniedziałek, 17 sierpień 2015, 21:11

Snelle levering goede produkten juiste prijs alles top !!

Wim meirsschautNiedziela, 16 sierpień 2015, 15:23

Bestelling, geplaatst. Na betaling gecontacteerd dat product was uitverkocht. Voorstel ander product aanvaard. Super snelle levering. Goede kwaliteit. Zal zeker nog andere zaken bestellen.

Zeller JosefCzwartek, 13 sierpień 2015, 19:31

Ein super Shop, sehr schneller Versand - auch nach Deutschland. Gerne wieder - see you again.

Raf GŚroda, 12 sierpień 2015, 23:52

Door mijn eigen fout een verkeerde bandenmaat besteld. Het was echter geen probleem om deze nog te ruilen voor de correcte maat. Alles heel netjes afgehandeld. Super service!!

StefanŚroda, 12 sierpień 2015, 13:58

Gewoonlijk ga ik meestal naar de winkel om zo alles te kopen. Ditmaal alles via de webshop besteld en voor afhaling gekozen. Alles stond netjes klaar op een zeer korte termijn. En met dezelfde service als ik gewend ben van hem.

Napisz recenzję

Nazwisko Check
Wiadomość Check
pozostałe znaki
Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Katalog sklepu internetowego

Kategorie