EasyWebshop

www.kinderhelmen.be

www.kinderhelmen.beStopień zadowolenia: 5/5
95 głosować, 113 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

love your brain by using it

www.kinderhelmen.be

www.kinderhelmen.be
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaFrancuski, Holenderski, Euro

Opinie

Znaleziono 113 opinie.

YannickŚroda, 4 listopad 2015, 13:40

Tevreden van produkt en prijs. Niet tevreden van aflevering. Mij beloofd dat als ik 35 cent zou opleggen voor Bpost ipv. Kiala, dat mijn pakket er zeker op tijd zou zijn. Het is 2 dagen te laat geleverd, zeer jammer.

www.kinderhelmen.beŚroda, 4 listopad 2015, 13:47

Dag Yannick, Stakingen bij de post hebben wij helaas niet in de hand. We begrijpen echter uw ongenoegen. Normaal gezien leveren wij niet zolang er niet betaald is. Bij u maakten we die uitzondering wel. Jammer dat dit niet geapprecieerd wordt. Prettige dag verder.

BirgitSobota, 31 październik 2015, 11:35

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Zeer tevreden.
Vrijdag besteld en maandag reeds afgeleverd.
Mijn dochter is zeer blij met haar gepersonaliseerde helm!

KrisNiedziela, 25 październik 2015, 8:39

Perfecte en vlotte afhandeling via Bpost. Correcte prijzen voor de kinderhelm. Voor herhaling vatbaar.

Iryna IsakWtorekk, 13 październik 2015, 15:28

Ik ben heel tevreden met levering, verpakking en de helm zelf. Daarbij heb ik een fluovestje en een leuk armbandje gekregen. Dat doet zeker veel plezier. Ik ben uiteindelijk blij dat in België krijgt men nu ook extraatjes in hun pakje zoals in Holland. Zeker een aanrader

BarbaraNiedziela, 11 październik 2015, 19:05

Lang moeten wachten op levering via Kiala.
Bij afhaling in afhaalpunt was de doos erg geschonden en was ze precies al eens open gedaan.
Met helm alles oké maar ook daar was de zak en de folie die errond zat ter bescherming, al stuk.
Gelukkig geen schade aan helm.

www.kinderhelmen.bePoniedziałek, 12 październik 2015, 11:19

Barbara,
Kunt u aangeven hoe lang u heeft moeten wachten op de levering van Kiala?
Het product werd verzonden daags na uw bestelling.
In welke mate was de doos geschonden (tape doorgesneden ...?) .
Ik meld dit zeker bij Kiala.
Onze excuses voor de vertraging en de mindere levering.
Kinderhelmen.be

PetraNiedziela, 4 październik 2015, 21:14

Goede en snelle service zoals we gewoon zijn van Kinderhelmen.be. Ook topproduct!

Lara MaertensŚroda, 2 wrzesień 2015, 9:03

heel tevreden, zoals het moet.

NeelPoniedziałek, 17 sierpień 2015, 16:30

Leuke, vrolijke helmpjes. Ik bestelde er 3 voor onze dochters. Ze zijn dolblij. Snelle levering. Heell goed.

hansSobota, 15 sierpień 2015, 11:17

correcte en snelle afhandeling - super mooie helm

AnnabellePoniedziałek, 10 sierpień 2015, 13:16

Supertevreden!
Mooie en makkelijke helm.
supersnelle service

ChristineNiedziela, 2 sierpień 2015, 22:15

Vriendelijke en correcte communicatie, snelle en stipte levering. Super!!!

MariannePiątek, 31 lipiec 2015, 14:49

Helmen zijn prachtig!
Super service!
Dankjewel!

elsCzwartek, 25 czerwiec 2015, 22:45

zeer snelle levering zelfs met personalisatie. helmen gemakkelijk kunnen kiezen. super service

ElfiNiedziela, 7 czerwiec 2015, 15:44

Zeer tevreden van het bestelde product en vlotte levering

EvelinePiątek, 5 czerwiec 2015, 13:11

Leuke website, gemakkelijk kunnen kiezen, personalisatie van de helm was beter dan ik had verwach, super vlotte levering en mijn kindjes zijn zot van hun helmen. Meer kan een mens zich niet wensen :)

ReinoudWtorekk, 2 czerwiec 2015, 13:55

Geweldige helmen, snelle levering zelfs na personalisatie, vlotte afhandeling

KatrienPoniedziałek, 1 czerwiec 2015, 14:09

Prima service en levering!

GeertŚroda, 27 maj 2015, 13:16

Snel geleverd via Kiala, stoere helm. Bedankt!

Marijke JacobsPoniedziałek, 18 maj 2015, 15:44

Snelle levering en mooie helm.

BrigitteNiedziela, 17 maj 2015, 20:46

Fantastische dienst! Vlotte levering en supermooie helm. Onze kapoen is er supergelukkig mee!

KoenPoniedziałek, 4 maj 2015, 16:53

vlotte levering! Vlak na bestelling vastgesteld dat ik een te kleine maat besteld had. Werd, na contact via mail, onmiddellijk omgezet naar een maatje groter. Onze Juul is fier op zijn nieuwe helm!

CarolinePoniedziałek, 4 maj 2015, 14:03

3 helmen besteld en ze zijn nog mooier dan op foto. de personalisatie werd ook puik uitgevoerd.
Vlotte communicatie en zeer snel geleverd. leuk

JorisSobota, 2 maj 2015, 20:49

Toffe selectie helmen, vlotte afhandeling en levering... Job well done!

TineWtorekk, 28 kwiecień 2015, 22:28

Tweede bestelling even vlot als eerste, helmen om het mooist! Er zal hier zondag eentje blij zijn op zijn verjaardag!

Napisz recenzję

Nazwisko Check
Wiadomość Check
pozostałe znaki
Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Katalog sklepu internetowego

Kategorie