EasyWebshop

Prohairclinic webshop

Prohairclinic webshopStopień zadowolenia: 4/5
29 głosować, 34 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Anti haarverlies middelen die werken

www.haargroeimiddel-webshop.nl

Prohairclinic webshop
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaNiemiecki, Angielski, Francuski, Holenderski, Euro

Opinie

Znaleziono 34 opinie.

RoeblaCzwartek, 14 kwiecień 2016, 13:12

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Eerste keer dat ik dit product ga gebruiken. Heb me ingelezen en gezien de recensies en resultaten de moeite zeker waard. Ik ga na de zomer naar Istanboel voor een haartransplantatie en denk dat dit een goede basis is ter aanvulling. Product is wel prijzig.

By the way: snelle levering en correcte afhandeling!

DavyWtorekk, 8 marzec 2016, 17:28

Goei product maar best duur.

BasilNiedziela, 10 styczeń 2016, 14:54

Fast delivery, nothing damaged.
Heads up for the good service.
B

JWtorekk, 29 grudzień 2015, 0:47

A ce jour, je n'ai toujours pas reçu ma commande normalement expédiée il y a une semaine.

PAOLOPoniedziałek, 23 listopad 2015, 18:04

everything good

EdwardWtorekk, 13 październik 2015, 16:36

Uitstekende service,
makkelijke betaling via Visa.
zeer zeer snelle levering
alles correct verlopen
een aanrader

KurtWtorekk, 23 czerwiec 2015, 9:56

Very well done,
fast delivery free of charge !

Davy SpensPoniedziałek, 8 czerwiec 2015, 17:38

Prohairclinic got some good quality products but overall is it way to expensive for normal people. Its around € 600 / half a year.

But if thats the answer for stopping hairloss, then you choose for it.

PaoloWtorekk, 12 maj 2015, 19:47

prezzi competitivi!
spedizioni rapide!
dialogo facile!
non si può che consigliare!

JosWtorekk, 5 maj 2015, 13:48

Excellente Service, ben al 2 jaar trouwe klant.
Mijn haaverlies is werkelijk gestopt na ongeveer een jaar gebruik te maken van Keratene pillen.

DaveŚroda, 22 kwiecień 2015, 17:18

Bonjour, c'est déjà le deuxième produit que j'achète. Je suis conscient qu'il faut l'utiliser minimum 14 mois pour voir des effets. Je reste positif, et continue à acheter le produit Keratene Retard. Si paiement par Paypal, livraison en 2 jours ouvrables, excellent, service rapide et efficace. Merci beaucoup. Dave.

federicoNiedziela, 25 styczeń 2015, 19:13

ottimo sito ; merce arrivata in breve tempo. continuerò a fare acquisti .

KlaasPiątek, 28 listopad 2014, 8:51

Snelle levering, bijzonder professioneel. Revita shampoo is een aanrader voor iedereen!

CarineŚroda, 22 październik 2014, 18:06

Ben zeer tevreden, en ook een hele snelle levering

giraud-bit patrickSobota, 18 październik 2014, 20:41

aucun probleme produits reçu très rapidement

doris. grootenboer@gmail.comPiątek, 17 październik 2014, 16:41

Ik kocht bij u Minoxidil 5% voor betere haargroei. Ik weet nog niet of het middel gaat helpen, maar het is moddervet spul. Mijn bij de apotheek gekochte flesje Minoxidil was gewoon helder. Ik loop nu voortdurend met vies vet haar, uitwassen kan natuurlijk niet, dan is het effect weg. Kunt u mij helpen met dit probleem?

NicolasPoniedziałek, 25 sierpień 2014, 23:12

Revita is voor mij de BESTE SHAMPOO TER WERELD!!!
SLS vrij, dikke shampoo en niet te veel schuim. Revita shampoo is gewoon TOP!

PeterNiedziela, 3 sierpień 2014, 21:55

Vorige maandag besteld.
Twee dagen nadien reeds geleverd.
Zeer vlotte service

KarenCzwartek, 17 lipiec 2014, 14:01

Zeer overzichtelijke webshop, makkelijke betaling, top.

ReyWtorekk, 15 lipiec 2014, 18:36

Ik heb vorige week woensdag een bestelling gedaan en heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen.
Ben eerlijk gezegd wel heel teleurgesteld over de leverdiensten.

StevePoniedziałek, 7 lipiec 2014, 22:07

Goeie en vriendelijke afspraken gemaakt, gevolgd door snelle levering. Hopelijk groeien m'n haren even snel :)
Van het product zelf (revita shampoo) kan ik nog niet oordelen, het is m'n eerste aankoop.

MichaelPoniedziałek, 19 maj 2014, 6:39

Anonieme verpakking is een GROOT voordeel, aan alles werd gedacht !

worldPoniedziałek, 12 maj 2014, 23:12

Levering is altijd correct en vlug ,ik denk dat er wel een weinig verlies is van het haar door de producten maar spijtig geen hergroei.
De medewerkers van prohairclinic zijn wel heeeeel vriendelijk!!!!!!

Prohairclinic webshopPoniedziałek, 3 listopad 2014, 16:20

Beste,
Hergroei is niet het hoofddoel van onze producten. Er bestaat geen enkel product dat haren die haar laat hergroeien nadat ze gestopt zijn met groeien.
Nochtans kunnen we verder haarverlies meestal sterk afremmen en zelfs stoppen door gebruik te maken van de producten op onze webshop.

FrankNiedziela, 11 maj 2014, 17:49

Snelle levering en netjes verpakt + nog enkele extraatjes erbij... Top !

Napisz recenzję

Nazwisko Check
Wiadomość Check
pozostałe znaki
Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Katalog sklepu internetowego

Kategorie