EasyWebshop

GSM COVERS EN ACCESSOIRES

GSM COVERS EN ACCESSOIRESStopień zadowolenia: 5/5
4 głosować, 8 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

www.easywebshop.com/covers

GSM COVERS EN ACCESSOIRES
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaHolenderski, Euro

Opinie

Znaleziono 8 opinie.

lisaNiedziela, 20 październik 2013, 16:09

zeer mooie covers en van zeer goede kwaliteit

JolynPiątek, 18 październik 2013, 11:08

De 28.08 heb ik een cover voor mijn iPhone bestelt, vandaag de 18.10 is ze nog niet aangekomen. Ik heb probert obtebellen, maar het gaat niet. Ik heb een email geschrift, maar ik heb geen antwoord bekomen.

lindaCzwartek, 17 październik 2013, 12:40

Ben blij dat er nog reacties komen van mensen die hun goederen niet krijgen ik was al bang dat ik niet alleen zou zijn
Wij wachten ook al sinds 25 september op ons hoesje en zonder resultaat op hun site blijft staan dat ik moet betalen terwijl dat al op 26 september is gebeurt bellen en mailen heeft geen zin meneer reageert niet of is pist omdat we maar blijven bellen ik hen mijn betalings bewijs maandag gemailt maar geen reactie
En op Facebook haalt hij negatieve reacties direct weg dat zegt veel
Ondertussen op amazone. De hoesjes besteld en op 2 dagen geleverd dat is pas sevice we kunnen alleen maar hopen dat we het hoesje of ons geld terug zien en anders verdere stappen ondernemen.

GertPoniedziałek, 14 październik 2013, 3:54

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Cover past perfect, covers zijn duurder dan bij sommige sites maar dit merk je ook aan de kwaliteit! Mijn vorige covers die ik bij een andere site bestelde waren zeer snel kapot. Dus ik betaal liever een paar euro meer voor een cover dan dat ze snel kapot gaan

elkeNiedziela, 13 październik 2013, 0:43

alles was correct in orde, snelle en goede afhandeling :) zeer tevreden

lindaPiątek, 11 październik 2013, 20:04

Wacht al 14 dagen op een hoesje betaling al lang gebeurd krijg geen antwoord op mails en als we bellen geeft hij ook geen duidelijk antwoord ik weet niet wat ik nog moet doen om eindelijk dat hoesje thuis te krijgen of mijn geld terug te krijgen
Heel jammer vind ik

Frituur 1000 AppelsŚroda, 25 wrzesień 2013, 19:59

Sublieme kwaliteit van de fotocovers! Wij zijn zéér tevreden! Wij sturen onze klanten zeker en vast door!!

BennyŚroda, 18 wrzesień 2013, 3:42

Bestelde enkele covers voor mijn iphone. Deze zijn zeer kwalitatief. De screenprotectors zijn toch wel iets dikker dan degene die je ergens anders koopt. Dit kan alleen maar resulteren in een hogere slijtageweerstand. Dus zeer tevreden

Napisz recenzję

Nazwisko Check
Wiadomość Check
pozostałe znaki
Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Katalog sklepu internetowego

Kategorie