EasyWebshop

Nailo

NailoStopień zadowolenia: 5/5
12 głosować, 13 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

www.nailo.be

Nailo
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaHolenderski, Euro

Opinie

Znaleziono 13 opinie.

kailyCzwartek, 30 czerwiec 2016, 13:57

zeer goede en vriendelijke service!

Marisa JacobsPoniedziałek, 11 styczeń 2016, 19:12

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Om te starten een super vriendelijke service!
Zeer goede producten en een super opleiding gehad! Bedankt voor de zeer goede uitleg!

Sluyts IrisPoniedziałek, 21 grudzień 2015, 23:34

Zeer vlotte bediening, snelle verzending en top producten .. zoals het hoort!

Joyce dujacquierŚroda, 2 grudzień 2015, 11:28

Super snelle service is de eerste keer dat ik nailo zal gebruiken kan niet wachten op het resultaat!!

Aurelien PyckWtorekk, 17 listopad 2015, 21:00

Super goede service !
Heel veel uitleg gekregen, snelle service, goede producten,...
Super toffe madam !
Ik bestel zeker opnieuw.

JojoWtorekk, 29 wrzesień 2015, 15:10

Supersnelle reactie op mail
en supersnelle service.

Merci :)

jessyNiedziela, 27 wrzesień 2015, 10:24

Ben volledig overgeschakeld naar nailo ik was direct overtuigd zijn super producten!
Goede service en een super leuke madam ;)

karenWtorekk, 22 wrzesień 2015, 14:02

Heel tevreden. .
Ik had een probleem met betalen en ik was heel goed geholpen. .ik zal zeker nog een bestelling doen.

karenWtorekk, 22 wrzesień 2015, 14:02

Heel tevreden. .
Ik had een probleem met betalen en ik was heel goed geholpen. .ik zal zeker nog een bestelling doen.

smeets natachaŚroda, 2 wrzesień 2015, 13:19

top producten super kwaliteit, super snelle service

KristinPiątek, 14 sierpień 2015, 11:38

Topproducten, correcte prijzen én voortreffelijke service!

NailoPiątek, 14 sierpień 2015, 11:45

Bedankt, Kristin!

Joëlle claesPiątek, 10 kwiecień 2015, 13:30

Overzichtelijke webshop
Vriendelijk onthaal
Snelle service
Topproducten

NailoWtorekk, 21 lipiec 2015, 19:30

Bedankt Joëlle !

Van Keer SamanthaCzwartek, 26 marzec 2015, 18:15

Zeer goed materiaal
vriendelijk onthaal
snelle service

NailoWtorekk, 21 lipiec 2015, 19:30

Bedankt Samantha!

Napisz recenzję

Nazwisko Check
Wiadomość Check
pozostałe znaki
Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Katalog sklepu internetowego

Kategorie