EasyWebshop

TITADAMP

TITADAMPStopień zadowolenia: 5/5
289 głosować, 314 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

TITADAMP kwalitatieve elektrische sigaretten en dampvloeistof

/www.titadamp.nl

TITADAMP
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaHolenderski, Bitcoin, Euro, US dollar, British pound, Polish złoty

Opinie

Znaleziono 314 opinie.

Napisz recenzję

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - ··· - Następna strona - Ostatnia strona

Jordan EliesenCzwartek, 21 Czerwiec 2018, 13:43

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Fijne webshop snel geleverd en snel response bij vragen. Bestel hier zeker vaker.

A.hŚroda, 20 Czerwiec 2018, 21:13

Super fijne en prettige webshop heel vriendelijk en klantgericht direct antwoord op vragen via app en kreeg het pakketje super netjes verpakt thuis ☺️ben blij met mijn mi pod black sand en met de Nic salt

Katja R.Poniedziałek, 18 Czerwiec 2018, 15:59

Mijn eerste bestelling gedaan en zeer tevreden over de service en de snelle levering. Nog niet alle smaakjes van Titadamp die ik besteld had kunnen proeven, maar diegene die ik wel al heb getest zijn alvast geslaagd!

@nj@Niedziela, 17 Czerwiec 2018, 16:17

Super webshop! Alles mooi op tijd geleverd en vooral de Hubbalicious liquid van Titadamp is heerlijk!!

RenéŚroda, 13 Czerwiec 2018, 16:27

Een online shop met een mooi assortiment met soms zelden in Nederland te verkrijgen high-end vape producten en zeer schappelijke prijzen.

Ik ben dus erg tevreden met mijn heel voordelige aanschaf, de Wismec Inde Duo RDA.

Dennis de BoerWtorekk, 12 Czerwiec 2018, 20:02

Eerste bestelling gedaan en supersnel geleverd, gekregen wat ik besteld had

JVPoniedziałek, 11 Czerwiec 2018, 13:09

Geweldige service en zeer snelle levering naar België! Doe zo verder Bruce!

YorrickPiątek, 8 Czerwiec 2018, 22:32

Heb alles snel gekregen en als je een vraag hebt beantwoorden ze je snel en op een begrijpelijke manier. En als je voor iets je meer centen besteld krijg je misschien een leuk cadeautje erbij ;)

Bert VisscherPiątek, 8 Czerwiec 2018, 15:03

Afgelopen week voor het eerst hier wat besteld. (De Asmodus minikin V2)
Je wordt via de mail op de hoogte gehouden over de status van de bestelling. Hoewel het niet "vandaag besteld, morgen in huis" is. Vind ik het binnen 48 uur toch snel genoeg. En het extraatje in de vorm van een heerlijke shake 'n vape kan ik ook zeer waarderen. Deze zal ik in de toekomst vaker bestellen.

Richard VisserŚroda, 6 Czerwiec 2018, 20:23

Bij Bruce ken je altijd voor alles terecht, de service is top! Kan absoluut iedere vaper aanraden om hier de aankopen te doen. Een betrouwbare verkoper met een eerlijke prijs!

Dirk ZwartenbolŚroda, 6 Czerwiec 2018, 13:48

Nog steeds een zeer tevreden vaper,en dat na bijna 60 jaar
Zware shag,heb lang moeten zoeken maar bij Titadamp een goede vervanger kunnen vinden : de Nelle liquid die ook nog eens lekker dampt en het "rook" gevoel en smaak geeft van zware shag ook qua service niets dan lof !

AndregoPoniedziałek, 4 Czerwiec 2018, 17:30

Bake off en Merengue besteld. Was snel binnen. Maar ik vind de smaken wat flauw mogen van mij iets meer aanwezig zijn. Ik laat ze nog een paar dagen staan misschien dat er nog wat veranderd na wat langer steepen.

Gerrit boonŚroda, 30 Maj 2018, 13:36

Service is op en top kan iedereen aanbevelen hier een besteling te doen goede liquid top top top

RobWtorekk, 29 Maj 2018, 16:41

Eerste bestelling super snel binnen

G.de PeeWtorekk, 22 Maj 2018, 21:39

hèhè, dát is niet handig van mij. Alsnog de eerlijk verdiende 5 STERREN.

G.de PeeWtorekk, 22 Maj 2018, 21:35

Alweer ruim 6 weken verder, en nog steeds volledig rookvrij. De Nelle liquid is echt super. Inmiddels sinds een paar weken van 12mg. naar 9mg. gegaan. Ook de service is heel goed, en snel. Titadamp... nog steeds BEDANKT!!!

robWtorekk, 22 Maj 2018, 20:24

top shop...als er al iets fout gaat wordt het onmiddellijk.(voor nix) rechtgezet...en zo hoort het....toppie

JorisŚroda, 16 Maj 2018, 13:17

Snelle levering,degelijke producten. Bij vragen:onmiddellijk antwoord. Kortom top shop
Tot volgende keer titadamp

MariusWtorekk, 15 Maj 2018, 23:36

Prima shop snel binnen ik bestel volgende keer weer hier

SteefWtorekk, 15 Maj 2018, 13:32

Eigen merk (bake off) besteld. Heerlijk! Snel geleverd en dat voor een fijne prijs. Aanrader

JessicaPoniedziałek, 14 Maj 2018, 14:14

snelle verzending
super

MaschaCzwartek, 10 Maj 2018, 13:10

Altijd goede service en snelle, nette verzending!

bennyWtorekk, 1 Maj 2018, 23:37

top site veel keuzen liquids snelle levering wat moet je nog meer top top top

CindyPiątek, 27 Kwiecień 2018, 15:10

Zeer tevreden al meerdere keren bestelt! Churro koop ik groot in die gaat hard haha

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - ··· - Następna strona - Ostatnia strona

Napisz recenzję

Nazwisko Check
Wiadomość Check
pozostałe znaki
Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Katalog sklepu internetowego

Kategorie