Queen Systems

Queen SystemsStopień zadowolenia: 4.8/5
23 głosować, 383 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

www.queensystems.nl




Queen Systems
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaNiemiecki, Angielski, Holenderski, Euro

Opinie

Znaleziono 383 opinie.

Ivor28 Lipiec 2015, 15:51

Fantastisch wat een upgrade voor mijn 6.5 jaar oude core i7 920.
Ik moest even wachten tot de nieuwe (lichtere!) voeding er was maar wat een verschil zeg!
Hartelijk dank nogmaals en nog een fijne dag.

IOZ28 Lipiec 2015, 15:28

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Erg vriendelijk en uiterst behulpzaam!
Fantastische upgrade voor mijn 6,5 jaar oude quad core i7 920 naar een refurbished xeon 6 core.

Een echte aanrader!

Roy27 Lipiec 2015, 15:43

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Nog maar kort mee kunnen spelen maar tot nu toe super tevreden over de dual Xeon workstation.

Kevin Quilligan11 Lipiec 2015, 16:29

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Service is uitstekend en net even dat beetje extra voor klanten. HP Workstation voor de muziek aangeschaft en loopt als een trein. De deskundigheid op het gebied van audio is groot dus ze vinden ongetwijfeld iets voor je behoeftes, in mijn geval een krachtige machine om volledige producties mee op te nemen en te mixen. Ik ben nu een aantal jaar als muzikant getekend bij een behoorlijke platenmaatschappij die kwalitatieve eisen stelt aan hun releases en dankzij Queensystems kan ik daar gelukkig zelf nog aan werken.

Torsten9 Lipiec 2015, 18:43

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Onwijs goede service! Heb RAM voor mijn netbook besteld, wist niet zo goed of het de goeie was. Een medewerker had mij geholpen de juiste RAM te bestellen. Vandaag erin gezet, doet het fantastisch! Bestel zeker weer bij Queen Systems.

Wim van der Hart9 Lipiec 2015, 16:22

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Gewoon kort en bondig: prima service, vriendelijk, behulpzaam, kundig, goeie spullen, bereid om mee te denken. We komen zeker terug.

CLMTIC30 Czerwiec 2015, 15:08

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Hynix 8GB PC3-14900. Correcte levering diensten. Uitstekende communicatieve en behandeling. Aanbevolen.

Stephan29 Czerwiec 2015, 13:35

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Goede en duidelijke adviezen, zeer snelle afhandeling, en een beest van een computer!

Ik bestelde onlangs een HP Z800 die inmiddels is geconfigureerd in mijn studio voor foto, video, en geluid bewerkingen.
Ik ben zeer tevreden over Queen-systems, bekwaam personeel die je zeker ter dienste willen staan!
Kortom een goede onderneming met verstand van zaken.
Uitstekend!

Harry27 Czerwiec 2015, 13:11

Goede prijs voor de 8 SSD's
Prima afgehandeld. Mijn vriendin was de eerste vrouw in de zaak.
Leuk!

Erik24 Czerwiec 2015, 9:22

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Onlangs heb ik bij QueenSystems een HP Z800 Workstation gekocht. In de zaak werd ik goed geholpen. Uiteraard had ik mijn huiswerk goed gedaan, maar de kennis en kunde van Queen Systems heeft mij toch overtuigd om de keuze iets bij te stellen.
Uiteindelijk gekozen voor een Z800 met 48gb ram met een dual-cpu configuration op basis van een Xeon L5640. Dit om de stroomrekening te ontzien en toch te kiezen voor een goede performance voor mijn virtualisatie-test systeem.
Het systeem is uitgebreid gecontroleerd door QueenSystems en werkt stabiel en snel.

QueenSystems en ook de HP Workstation hardware kan ik je zeker aanbevelen!

Alexander2 Czerwiec 2015, 13:59

Een keurige server/workstation besteld en deze de volgende dag gekregen. Heel keurig bedrijf waar ik zeker vaker zaken mee ga doen.

ivo28 Maj 2015, 22:31

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

super tevreden klant : ik had de verkeerde harde schijf besteld en zonder verpinken werd die omgeruild....super service !

Frits28 Maj 2015, 10:45

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Prima telefonisch advies en snelle levering. Prijs en kwaliteit product is prima. Kan Queen Systems zeker aanbevelen.

Jan25 Maj 2015, 13:29

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Queen Systems was het goedkoopste adres dat ik kon vinden voor 2 xeon processoren. Vaak betekent goedkoop duurkoop maar Queen Systems blijkt een heel professioneel bedrijf te zijn. Ik denk niet dat dit de laatste keer is dat ik hier iets bestel.

T.R. Schep20 Maj 2015, 14:33

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Ik kan niet anders zeggen dan superservice, ik bestelde een refurbished Xeon x5675 op vrijdagmorgen op zaterdagmiddag lag hij netjes verpakt in mijn brievenbus. Tijdens telefoontjes werd ik uiterst goed en helder te woord gestaan en met veel respect behandeld. Echt een dikke vette 10 voor alles! (kan maar 5 sterren maar ik had er een heel helal voor gegeven als het kon!) Ohh.. en het product werkt ook nog eens top en boven verwachting!

Broekmeulen19 Maj 2015, 10:38

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Ben zeer tevreden! Chapeau

Anja11 Maj 2015, 21:44

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

De bestelde producten waren keurig verpakt en de dag erna was het al in huis. Een service en een zaak waar we zeker nog wat gaan bestellen.

Henk27 Kwiecień 2015, 15:19

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Goeie service, goeie prijzen en goeie mensen.
Voor mijn volgende systeem ga ik zeker weer naar Queen Systems.

JZ16 Kwiecień 2015, 13:41

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

In onze kassacomputer een nieuwe harde schijf laten plaatsen met overzetten van de data. En een nieuwe koelingfan. Werkt weer perfect!!!
Bedankt Queen systems

FJvK12 Kwiecień 2015, 15:47

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Ik heb een Dell besteld bij Queens en wilde wat opties wijzigen. Werdt netjes gebeld om een en ander door te spreken. Uiteindelijk op een systeem uitgekomen met 32GB ram.
Even later werd ik teruggebeld want ze hadden er even goed naar gekeken en bleek dat deze configuratie niet 100% stabiel zou lopen, ze rade mij aan 24Gb RAM te houden en eventueel later kon ik altijd nog kosteloos upgraden mocht ik dat alsnog willen.
Geweldige service en geweldige prijzen.
Top!

Eddie van Olst10 Kwiecień 2015, 1:47

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

HP probook 6450b gekocht in prima staat en tegen een zeer scherpe prijs. Prima service en antwoord op gestelde vragen. Ik zou zeggen een aanrader en ga zo door!

Carl Clancy9 Kwiecień 2015, 13:49

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Ondanks wat problemen met de aflevering hebben ze alles zeer goed opgepakt en is mijn processor als nog op de juiste plek terecht gekomen top service !

Wietse Elzinga29 Marzec 2015, 20:04

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Naar volle tevredenheid draait hier een Z800 workstation. Erg goede service! Bedankt!

Rob Schift26 Marzec 2015, 16:02

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Ik heb via QueenSystems een geweldige aanschaf gedaan voor een buitengewoon aantrekkelijke prijs:
HP Z800 werkstation met 2x 6-core XEON X5680 3,33Ghz, 48GB geheugen, 244 GB SSD, 2TB HD en een Nvidia Quadro 3800. Alles prima functionerend. Ben op afspraak bij QueenSystems op een zaterdag langs geweest en na een zeer constuctieve brainstorm-sessie met Ben en John meteen aldaar tot deze aanschaf over gegaan. Omdat ik met de trein ben gekomen, heeft Ben mij na afloop met zijn auto naar het NS station gebracht. De volgende dag werd mijn bestelling door John persoonlijk bij mij aan huis gebracht, werkelijk super!!! Nogmaals mijn dank voor jullie open en constuctieve info en advisering aangaande een met realiteitszin genomen keuze. Ik zie in de toekomst samen met QueenSystems wellicht meer mogelijkheden m.b.t. een evenuele uitbreiding van de technische middelen.

Katalog sklepu internetowego

Kategorie