EasyWebshop

TessGruun

TessGruunStopień zadowolenia: 5/5
103 głosować, 128 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Tess is more! Meer diversiteit in Zaden & Planten.

/www.tessgruun.eu

TessGruun
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaAngielski, Francuski, Holenderski, Euro

Opinie

Znaleziono 128 opinie.

KristofCzwartek, 30 marzec 2017, 10:37

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Eind februari 1 pakje paprika, 4 pakjes peper en 1 pakje tomaten besteld.

-Keurige en snelle levering. Heel tof met de persoonlijke en handgeschreven boodschap. Echt heel professioneel!

- Het ontkiemen zelf is echter wat tegengevallen. De zaden zijn op 03/03/2017 gezaaid met gemengd succes.

- Peper Carliston Seki : 5/7 ==> 71% ==> tevreden
- Big Yellow Zebra : 4/16 ==> 25% ==> ontevreden. De 4 die uitgekomen zijn, zijn ondertussen al flinke plantjes aan het worden, maar 12/16 waar niets van uitgekomen is!
- Paprika Tequila Sunrise : 0/8 ==> ??? Andere paprika's van de Garden ontkiemen wel.
- Kado Tomaat Yin Di Yong Fengh : 0/8. onkiemt, beetje teleurstelling

TessGruunCzwartek, 30 marzec 2017, 10:58

Dag Kristof

Bedankt voor je feedback. Kan je een mailtje sturen naar jurgen@TessGruun.eu dan bekijken we in detail wat er kan zijn fout gegaan en zorgen voor een goeie oplossing. Want we geven sowieso kiemgarantie op al onze zaden. Bij kiemtesten hier in 2/2017 gaf de Tequila Sunrise 90% ,de Jin di Yong Fengh 80% en de Big Yellow Zebra 80%.
Mvg
Jurgen

herman VerbelenCzwartek, 23 marzec 2017, 20:13

heel tevreden over alles, service, kwaliteit, keuze

gert huysmansCzwartek, 23 marzec 2017, 5:26

Zeer snelle en correcte levering. 1 soort tomaten zaden niet uitgekomen, maar zeer tevreden.

TessGruunCzwartek, 23 marzec 2017, 6:56

Dag Gert
Bedankt voor je feedback, mag ik je vragen welke soort er niet is uitgekomen. Kan je een mailtje sturen naar Jurgen@Tessgruun.eu daarover aub.
Jurgen

MarleenŚroda, 22 marzec 2017, 14:11

Ruim assortiment, goede prijs, vlotte levering, leuke persoonlijke boodschap op de bestelbon.
een echte aanrader.. Ik weet waar ik volgend jaar ga winkelen.. en nu hopen op een goed oogst!!!

herwig van olenWtorekk, 21 marzec 2017, 20:37

Zéér tevreden over service en afwikkeling bestelling. Tof was de handgeschreven persoonlijke boodschap op bijhorende brief over een pakje zaad dat niet in voorraad was.Na een week is het kosteloos nagestuurd.
Heb alles gezaaid,hopelijk blijven we tevreden.Ondertussen al aanbevolen bij familie en vrienden.

JanPoniedziałek, 20 marzec 2017, 13:27

Snelle en vriendelijke service

AngeliqueNiedziela, 19 marzec 2017, 23:23

snelle levering, erg vriendelijk
ook een met de hand geschreven notitie erbij. leuk en persoonlijk

SiegfriedNiedziela, 19 marzec 2017, 17:08

Vlotte service,alle paprikazaden kiemen,leuk cadeautje.persoonlijk gericht tekstje vond ik super.ook vind ik super dat je een beperkt (7)aantal zaden kan bestellen mits ik niet zoveel ruimte heb.

SiegfriedNiedziela, 19 marzec 2017, 17:07

Vlotte service,alle paprikazaden kiemen,leuk cadeautje.persoonlijk gericht tekstje vond ik super.ook vind ik super dat je een beperkt (7)aantal zaden kan bestellen mits ik niet zoveel ruimte heb.

vd boomenSobota, 18 marzec 2017, 13:29

Snelle en duidelijke communicatie,nette levering met persoonlijke note en kadootje. De verschillende soorten pepers zijn allemaal gekiemd.

Stijn MeylaersPiątek, 17 marzec 2017, 13:35

Snelle en correcte service!
Bestelling mooi verpakt met duidelijke labels.
Aanrader!

G. BlauwersŚroda, 15 marzec 2017, 13:38

Goede service, snel geleverd, persoonlijke aanpak. Een aanrader !

berbuŚroda, 15 marzec 2017, 13:23

Ben heel tevreden, had de bestelling zeer vlot in huis. Op een vraag via mail kwam gelijk antwoord. Jurgen bedankt voor de goede service, het persoonlijk berichtje is ook hier gewaardeerd!

KarenPoniedziałek, 13 marzec 2017, 16:05

Heel erg klantvriendelijk. Extra tip gekregen over plantgoed en een aardig cadeau'tje bij de levering. Zeker een aanrader.

ivoNiedziela, 12 marzec 2017, 14:47

perfecte service,bedankt daar voor

goossensSobota, 11 marzec 2017, 20:05

zeer goede service ,kleine hoeveelheden wat goed uit komt , want we hebben niet meer nodig en we kunnen meerdere soorten uittesten.De kiemkracht is zeer goed

perin celinePiątek, 10 marzec 2017, 13:35

très contente, super communication

massartWtorekk, 7 marzec 2017, 13:52

Super tevreden

HanquetNiedziela, 5 marzec 2017, 23:46

Parfait.. Livraison rapide.. Mes tomates ont déjà germer.. Merci

Ann DLNiedziela, 5 marzec 2017, 15:10

Vlotte communicatie, even vlotte levering en met een aardig cadeautje erbovenop. Zaden en plantgoed zag er prima uit. Nu is het enkel nog wachten op de lente om alles te laten kiemen.

LenezWtorekk, 28 luty 2017, 18:40

Snelle service,zeer tevreden over mijn aankoop en mijn vragen werden snel beantwoord.

Pierre EsteveWtorekk, 28 luty 2017, 13:08

juste parfait continuer le super boulot

MarloesNiedziela, 26 luty 2017, 13:53

Snel mijn bestelling binnen gehad en vond de handgeschreven boodschap erg leuk.

JorisWtorekk, 21 luty 2017, 15:18

Prima prijzen, prima keuze en prima geleverd.
Kom hier zeker terug!

Napisz recenzję

Nazwisko Check
Wiadomość Check
pozostałe znaki
Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Katalog sklepu internetowego

Kategorie