EasyWebshop

Jungle Nails-Groothandel Nails

Jungle Nails-Groothandel NailsStopień zadowolenia: 5/5
8 głosować, 11 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

www.jungle-nails.be

Jungle Nails-Groothandel Nails
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaHolenderski, Euro

Opinie

Znaleziono 11 opinie.

Mevr. Maria-Angelique BosteelsPoniedziałek, 8 Lipiec 2019, 18:24

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Bedank om langs te komen en de bestelling is in orde.

Mevr. Karina CroesŚroda, 3 Lipiec 2019, 13:10

Alles goed in orde, snelle levering. Top.

Mevr. Wendy De GryseCzwartek, 11 Kwiecień 2019, 18:41

Zeer tevreden met mijn bestelling, goed op de hoogte gehouden van de opvolging, super service, dank voor de leuke attentie

Mevr. Nancy MaesNiedziela, 17 Marzec 2019, 21:33

Snelle service en nog een klein presentje gekregen super

Mevr. Chantal Vd hovenPoniedziałek, 4 Luty 2019, 21:17

Top producten top eigenaren snelle levering

Mevr. Gabrielle GrysonPoniedziałek, 4 Luty 2019, 5:04

Alles was goed in orde, ook zeer aangenaam indien je belt.
Zeer goede service!

Mevr. Henja MeyerPoniedziałek, 31 Grudzień 2018, 21:51

Super service!!! Persoonlijk afgeleverd:<diende in de buurt te zijn>.... Dank je ;-)

Mevr. Brigitte MüllerCzwartek, 15 Listopad 2018, 16:35

Super service

Jessica OlaertsŚroda, 29 Marzec 2017, 11:38

bestelling gedaan maandag woensdag had ik mijn producktjes al,hier bestel ik zeker nog eens TOP service voor eender welke vraag of probleem

eveline taesWtorekk, 9 Grudzień 2014, 12:46

echt tof,vriendelijk,bij vragen leggen ze alles uit.

Jungle Nails-GroothandelNiedziela, 26 Marzec 2017, 22:45

Dank u voor de fijne boodschap ;-)

Tania AntonissenPoniedziałek, 3 Luty 2014, 21:48

super winkeltje

NailsfashionbymacyWtorekk, 26 Sierpień 2014, 9:41

Dank u

Katalog sklepu internetowego

Kategorie