Jungle Nails

Jungle Nails

www.jungle-nails.be




Jungle Nails
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaHolenderski, Euro

Opinie

Znaleziono 120 opinie.

Mevr. Steffi Bürlein25 Marzec 2020, 13:45

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Super correcte mensen! Staan altijd klaar met goede raad. Snelle levering van TOP producten. Ook zeer leuk dat je bij elke bestelling een cadeautje krijgt.

Jungle-Nails Merksem6 Kwiecień 2020, 18:10

Dank je voor de fijne boodschap ;-) en is graag gedaan !

Mevr. Marianne Overbeeke-Louws24 Marzec 2020, 21:56

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Geweldige aanbieding waar ik graag gebruik van wilde maken. Bedankt voor de goede service en het leuke cadeautje !

Jungle-Nails Merksem6 Kwiecień 2020, 18:10

Dank je voor de fijne boodschap ;-) en is graag gedaan !

Mevr. Annemie De Mol2 Styczeń 2020, 16:30

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Superblij met de snelle en correcte leveringen EN voor alle tips, info en ondersteuning!

Jungle-Nails Merksem6 Kwiecień 2020, 18:10

Dank je voor de fijne boodschap ;-) en is graag gedaan !

Mevr. Tamara Massart8 Grudzień 2019, 21:19

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Ondanks de waarschijnlijke vele bestellingen op Black friday mijn bestelling snel ontvangen super blij mee !

Jungle-Nails Merksem9 Grudzień 2019, 22:18

Dank u Tamara voor deze beoordeling, daar doen we het voor om onze klanten tevreden te houden zetten we ons 100% in ;-)

Mevr. Annemie De Mol4 Grudzień 2019, 15:38

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Top!!!

Jungle-Nails Merksem9 Grudzień 2019, 22:19

Dank u Annemie De Mol voor deze beoordeling,daar doen we het voor om onze klanten tevreden te houden en daarom zetten we ons 100% in ;-)

Mevr. Annemie De Mol18 Listopad 2019, 14:25

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Perfecte service en zeer snelle levering! Schitterende producten, (zelfs voor beginners)

Jungle-Nails Merksem9 Grudzień 2019, 22:19

Dank u Annemie De Mol voor deze beoordeling

Mevr. bianca vanacker12 Listopad 2019, 8:42

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Super tevreden

Jungle-Nails Merksem9 Grudzień 2019, 22:20

Dank u Bianca voor deze beoordeling,daar doen we het voor om onze klanten tevreden te houden en daarom zetten we ons 100% in ;-)

Ms. Vicky Cnockaert26 Październik 2019, 19:41

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Snelle en correcte service.
De levertermijn volgt ook wat er aangegeven staat op de website. Wat bij vele andere leveraniers niet het geval is!

Dank je wel! )

GROOTHANDEL NAGELDESIGN30 Październik 2019, 9:41

Hallo Vicky Cnockaert,

Bedankt voor uw mooie woorden,we doen er alles aan om onze klanten goed te verzorgen ;-)
Hopelijk tot een volgende bestelling.

Mevr. Candy Van de maele16 Październik 2019, 7:24

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Hallo bij deze mijn vraag of mijn aanwezigheid nu geschrapt is of jullie mijn mail goed hebben ontvangen.vriendelijke groeten

Mevr. Gabrielle Gryson6 Październik 2019, 17:44

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Goede service en klantvriendelijk

GROOTHANDEL NAGELDESIGN30 Październik 2019, 9:41

Hallo Gabrielle Gryson,

Bedankt voor uw woorden daar doen we het voor ;-)

Mevr. Michelle Greitemann20 Wrzesień 2019, 22:31

Beste,

Ik zie dat de status van mijn inschrijving gewijzigd is, maar de zin stopt na een paar woorden. Kan u mij op de hoogte brengen van wat de wijziging is? Alvast bedankt!

Mvg
Michelle

Mevr. Claudia De Jonghe10 Wrzesień 2019, 18:27

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Alles was dik in orde en ook op tijd zoals gevraagd

Mevr. Eva van Remmen31 Sierpień 2019, 12:32

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Jammer dat er zo gereageerd wordt op mijn bericht ik heb duidelijk voor jullie vakantie geboekt op 21 augustus en 23 augustus zou mijn bestelling verzonden worden. Mijn bestelling is dus zeker wel verzonden maar een week te laat en als nog niet binnen. Telefonisch contact gehad dat mijn bestelling max 5 dagen zou duren dus 30 augustus binnen zou moeten komen. Nog steeds geen track en trace code, kortom slechte info en slechte levering. Ik heb dus duidelijk op jullie site gelet. Daarbij waren er 4 artikelen niet op voorraad die op de site wel op voorraad stonden, erg jammer weer.

Mevr. Astrid Poppegaai18 Lipiec 2019, 12:56

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

De kleuren komen niet overeen

Jungle Nails-Groothandel Nails30 Sierpień 2019, 19:23

Beste, kleuren is inderdaad soms een moeilijke keuze online. Voorbeeld foto's zijn dan ook informatie. Best zelf eens komen kijken dan om het juiste te hebben

Mevr. Maria-Angelique Bosteels8 Lipiec 2019, 18:24

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Bedank om langs te komen en de bestelling is in orde.

Jungle Nails-Groothandel Nails30 Sierpień 2019, 19:24

Dank u voor de fijne referentie

Mevr. Karina Croes3 Lipiec 2019, 13:10

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Alles goed in orde, snelle levering. Top.

Jungle Nails-Groothandel Nails30 Sierpień 2019, 19:24

Dank u voor de fijne referentie

Mevr. Wendy De Gryse11 Kwiecień 2019, 18:41

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Zeer tevreden met mijn bestelling, goed op de hoogte gehouden van de opvolging, super service, dank voor de leuke attentie

Jungle Nails-Groothandel Nails30 Sierpień 2019, 19:25

Dank u voor de fijne referentie

Mevr. Nancy Maes17 Marzec 2019, 21:33

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Snelle service en nog een klein presentje gekregen super

Jungle Nails-Groothandel Nails30 Sierpień 2019, 19:25

Dank u voor de fijne referentie

Mevr. Chantal Vd hoven4 Luty 2019, 21:17

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Top producten top eigenaren snelle levering

Jungle Nails-Groothandel Nails30 Sierpień 2019, 19:25

Dank u voor de fijne referentie

Mevr. Gabrielle Gryson4 Luty 2019, 5:04

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Alles was goed in orde, ook zeer aangenaam indien je belt.
Zeer goede service!

Jungle Nails-Groothandel Nails30 Sierpień 2019, 19:27

Dank u voor de fijne referentie

Mevr. Henja Meyer31 Grudzień 2018, 21:51

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Super service!!! Persoonlijk afgeleverd:<diende in de buurt te zijn>.... Dank je ;-)

Jungle Nails-Groothandel Nails30 Sierpień 2019, 19:27

Dank u voor de fijne referentie

Mevr. Brigitte Müller15 Listopad 2018, 16:35

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Super service

Jessica Olaerts29 Marzec 2017, 11:38

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

bestelling gedaan maandag woensdag had ik mijn producktjes al,hier bestel ik zeker nog eens TOP service voor eender welke vraag of probleem

Jungle Nails-Groothandel Nails30 Sierpień 2019, 19:26

Dank u voor de fijne referentie

eveline taes9 Grudzień 2014, 12:46

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

echt tof,vriendelijk,bij vragen leggen ze alles uit.

Jungle Nails-Groothandel26 Marzec 2017, 22:45

Dank u voor de fijne boodschap ;-)

Katalog sklepu internetowego

Kategorie