EasyWebshop

pampidee

pampideeStopień zadowolenia: 5/5
10 głosować, 11 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

www.pampidee.be

pampidee
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaFrancuski, Holenderski, Euro

Opinie

Znaleziono 11 opinie.

Tini CrielSobota, 3 wrzesień 2016, 14:10

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Jullie hebben prachtige spulletjes. Bij een volgend geboorte cadeau check ik zeker eerst jullie site.

melissaNiedziela, 17 styczeń 2016, 11:50

Spulletjes zijn steeds heel mooi gedaan
Al bijna 2 jaar dat ik spulletjes bestel en steeds heel tevreden :)

Leentje ClompenWtorekk, 5 styczeń 2016, 16:21

Mooie creaties om cadeau te doen! Bedrukte artikelen zijn van goede kwaliteit!

IngridŚroda, 13 maj 2015, 12:43

Mooi knuffeldoekje met kleinzoontje zijn naam erop , was Tip Top ;)

pampideePoniedziałek, 18 maj 2015, 10:21

Bedankt Ingrid!

AnnCzwartek, 9 październik 2014, 12:28

Supermooie pampertrein laten maken door Dana! Zeer tof gedaan,en iemand waar je op kan rekenen!! Doe zo voort Dana,nog heel veel sucses gewenst en wie weet tot een volgende keer graag!!! Gtjs Ann x

Quini Van ImpePiątek, 26 wrzesień 2014, 10:42

Mats was heel blij met zijn konijntje!
Als we nu nog eens op kraambezoek moeten gaan, weet ik al waar ik het cadeautje ga kopen!! :-)

LydiaNiedziela, 21 wrzesień 2014, 9:28

Zeer verzorgde cadeau! Leuk om af te geven en altijd bruikbaar voor de kersverse ouders. Proficiat met je initiatieven!

Carine VeldemanPiątek, 19 wrzesień 2014, 9:10

Gewoonweg prachtige gedaan en uitstekende kwaliteit.....wij waren trots om z'n mooi geschenk te kunnen afgeven aan de kersverse ouders een streling voor het oog Top gedaan (y) een dikke 5 * van ons

DeborahCzwartek, 18 wrzesień 2014, 19:29

Altijd heel mooi gedaan

RenateCzwartek, 18 wrzesień 2014, 17:45

Hallo

Als je de knuffels zou doen van tiamo mag je me dit zeker laten weten.
Ben ernaar opzoek. Zoontje heeft een met zijn naam op en zou graag een in reserve hebben.

Groetjes

carion nathalieCzwartek, 18 wrzesień 2014, 14:47

was super prachtig gemaakt

Napisz recenzję

Nazwisko Check
Wiadomość Check
pozostałe znaki
Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Katalog sklepu internetowego

Kategorie