EasyWebshop

Bodemprijzen

BodemprijzenStopień zadowolenia: 5/5
73 głosować, 87 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Bouwen en Verbouwen aan de laagste prijs

/www.bodemprijzen.be

Bodemprijzen
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaHolenderski, Euro

Opinie

Znaleziono 87 opinie.

WillyCzwartek, 5 październik 2017, 22:05

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Correcte en snelle levering.

DirkNiedziela, 17 wrzesień 2017, 20:25

Snelle en correcte levering, scherpe prijzen.

MissiaenPoniedziałek, 11 wrzesień 2017, 11:48

Zeer tevreden snelle afhandeling en de Emarkt goedkoopste op de markt voor dit artikel

stefanNiedziela, 10 wrzesień 2017, 19:40

snelle en correcte levering met scherpe prijzen

JefPiątek, 25 sierpień 2017, 13:33

snelle levering, goede prijs.tevreden.wanneer nog iets nodig terug daar bestellen.

Johan TCzwartek, 17 sierpień 2017, 17:43

sterretjes vergeten ....

Johan TCzwartek, 17 sierpień 2017, 17:41

Correcte snelle en prima afhandeling, dank je wel

LKPiątek, 11 sierpień 2017, 15:45

100% tevreden over de service

JanPiątek, 21 lipiec 2017, 8:28

Snelle levering, scherpe prijs. Toppertje!!

KristofSobota, 8 lipiec 2017, 7:22

Zeer snel geleverd . Zeer tevreden zal zeker nog aan kopen doe bij bodemprijzen echt 10/10 op alle vlak

LucWtorekk, 6 czerwiec 2017, 12:10

We zijn zeer tevreden over de correcte levering en prijs/kwaliteit van de levering. Nogmaals bedankt.

BoŚroda, 31 maj 2017, 12:31

Supertevreden! Scherpe prijzen, snelle levering

Christ BSobota, 27 maj 2017, 13:11

Al enkele malen iets besteld bij jullie. Telkens super tevreden over zowel kwaliteit als levering !!!

PieterŚroda, 10 maj 2017, 15:30

Laagste prijs die ik voor mijn vervangfilters kon vinden, gratis geleverd en moest er niet eens voor thuis zijn! Werden mooi afgeleverd op de afgesproken plaats! Volgende keer bestel ik hier beslist weer!

MichaelWtorekk, 18 kwiecień 2017, 23:10

Pro's :
- Scherpe prijzen
- makkelijke webshop
- gratis verzending
- Ik werd gebeld door de pakketdienst dat er niemand thuis was en met de vraag hoe hij het pakket vervolgens best kon afleveren.

Con's :
- Geen opvolging van de verzending.
Een tip; DHL (en ook andere pakjesbedrijven) bieden een goedkope pakketservice aan met track & trace.
- Nog wat meer artikelen in de webshop zou leuk zijn.

Van Wanzeele WernerCzwartek, 23 marzec 2017, 19:50

Zeer scherpe prijzen.
Snelle levering (wel spijtig dat je ze niet kan opvolgen).

Ik kom zeker nog terug!

MichaelNiedziela, 5 marzec 2017, 11:36

Zonder problemen binnen de week besteld en geleverd aan een bodemprijs. dank u wel daarvoor.
Omdat ik niet thuis was bij levering hebben de buren het pakje ontvangen.

LineCzwartek, 2 marzec 2017, 12:18

Ik bestelde 2 weken geleden en heb nog steeds niets ontvangen!

LiyaNiedziela, 19 luty 2017, 15:37

Goede prijzen, levering is perfect.
Aanrader.

PatrickŚroda, 1 luty 2017, 17:41

Materialen en zending in perfecte staat,kan niet beter.Echte aanrader.

AxelCzwartek, 26 styczeń 2017, 19:26

Slechts de helft van mijn bestelling werd geleverd. Wat ik dringend nodig had is er natuurlijk niet bij. Pfff.

Christ B.Czwartek, 5 styczeń 2017, 19:22

Vliegensvlugge service en scherpe prijzen !!!

Steven SchellensNiedziela, 18 grudzień 2016, 19:45

Snelle en correcte levering, scherpe prijzen.

KeirsbilckCzwartek, 15 grudzień 2016, 13:13

Vlotte service

Napisz recenzję

Nazwisko Check
Wiadomość Check
pozostałe znaki
Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Katalog sklepu internetowego

Kategorie