EasyWebshop

comfortidee

comfortideeStopień zadowolenia: 5/5
19 głosować, 23 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

www.comfortidee.be

comfortidee
StatusZamknięcie: Klijenci otrzymają wiadomość by przyjść później
Język, WalutaHolenderski, Euro

Opinie

Znaleziono 23 opinie.

R. LambrechtNiedziela, 10 styczeń 2016, 14:06

Zeer tevreden over de bestelde Grijptang. Prijs/kwaliteit super in orde. Bedankt.

MarliesŚroda, 4 listopad 2015, 16:07

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Dag comfortidee, jullie doen superwerk! Ik heb een hoefijzerkussen besteld om 's nachts mee te slapen tegen lage rugpijn. Ik slaap iedere nacht terug door! Bedankt en doe zo voort! groetjes

V VanderwallenŚroda, 4 listopad 2015, 12:05

Bedankt voor de verzending van de herenpantoffels Arthur. Mijn vader is er zeer tevreden mee en service was top.

Omer ThonCzwartek, 29 październik 2015, 13:08

Ik kan nog geen recensie geven van de absorptie mat, wegens nog niet in gebruik genomen

Lenders FPoniedziałek, 12 październik 2015, 14:02

Toiletkader met armsteunen besteld. Zeer stevig en goed product. Zeer goede service en communicatie met verkoper.

Van Aarsen GentilWtorekk, 22 wrzesień 2015, 19:35

Alles verliep vlot, en correct zoals afgesproken
geen twijfels mocht ik nog een product nodig hebben
MVG

Omer ThonPiątek, 18 wrzesień 2015, 13:10

Het oefenfietsje standaard besteld, de patiënt maakt er dagelijks gretig gebruik van, de knieën zijn al ietsje soepeler en de mobiliteit verbeterd een goede voorbereiding op de volwassen home trainer.

Omer ThonWtorekk, 8 wrzesień 2015, 13:10

Toiletkader besteld, stevig ding, makkelijk te monteren en in hoogte en breedte in te stellen met eenzelfde kliksysteem als een kruk

CorthebeeckNiedziela, 30 sierpień 2015, 13:07

Badplank met handvat besteld goed materiaal. heel snel geleverd. we zijn heel tevreden.

tournoy marinkaWtorekk, 14 lipiec 2015, 18:12

douchestoel besteld , vlug geleverd , maar ik vraag me af waarom de stoel zo klein is , er staat tot 180 kg , en ik geraak er met moeite tussen , dat is wel heel jammer, voor prijs en materiaal zou ik daar opnieuw bestellen maar niet de douchestoel ,zo klein, ik kan niet op een stoel zitten zoals mijn rolstoel ,als ik tegen de rugleuning zit , kan mijn achterwerk er maar half op , dat is wel heeel jammer

krisje peetersNiedziela, 17 maj 2015, 13:36

Zeer snelle service.

Volgende bestelling (reserve handschoenen) zal weldra gebeuren.
Dank je wel!

Wouters hCzwartek, 7 maj 2015, 19:27

Een enorm snelle service. Wij zijn echt super tevreden.

EdwardPoniedziałek, 20 kwiecień 2015, 13:49

Zeer snelle service en prima product. Bedankt

LindaWtorekk, 14 kwiecień 2015, 13:07

Mijn mama is superblij met haar snijplank. Haar ene arm is geamputeerd, waardoor heel wat dagelijkse dingen moeilijk waren, maar nu kan ze weer groentjes snijden !
De levering verliep ook heel vlot en snel. Kortom super !

chrisWtorekk, 31 marzec 2015, 9:42

ik ben zeer tevreden van de douche stoel die ik gekocht heb , en alles werd netjes geleverd .

Verstraete ArletteCzwartek, 5 marzec 2015, 14:30

Ik ben super tevreden van mijn bestelling en de snelle levering +*++*101010 verdient.

Marcel Van PollaertNiedziela, 8 luty 2015, 20:20

Bedankt voor de snelle levering, de snelle en vriendelijke bezorging en contacten en zeker niet te vergeten het bestelde product (wc-stoel) dat van topkwaliteit is en nog aan een voordelige prijs ook. PS bedankt voor de bijgeleverde catalogus. Tot nog eens..

GustaafSobota, 10 styczeń 2015, 16:55

Zeer betrouwbare firma.
Na de betaling wordt er werk van gemaakt om de aangekochte product te verzenden. Ook B-post bedeeld vlug.
Ook de prijzen zijn aanvaardbaar.

verbistWtorekk, 11 listopad 2014, 10:23

ik kocht via deze side gebogen lepel voor man met parkinson is mooi verpakt aangekomen en man heeft er al plezier van gehad bedankten als ik nog iets nodig heb weet ik waar we moeten zijn

KatrienWtorekk, 4 listopad 2014, 15:20

Ik kocht bij deze site een knieverband. Het aanbod was ruim, de prijs was voordelig en de service snel en transparant. Ik prijs deze vlotte manier van werken zeker aan bij mijn vriendinnen. Ondertussen kan ik weer vlot en zonder pijn bewegen.

Jan Van LandeghemŚroda, 29 październik 2014, 9:34

Snelle service, deskundig advies, degelijk materiaal, mooie prijs/kwaliteit verhouding, ... kortom: voor een hulpmiddel groot of klein moet je bij www.comfortidee.be zijn!!

DeniseWtorekk, 30 wrzesień 2014, 21:52

Product dat ik besteld heb heeft een de goede prijs, ik heb deze niet goedkoper gezien. Het pakketje is goed toegekomen.

D. MaesNiedziela, 28 wrzesień 2014, 19:43

Bedankt voor de schrijfhulpen voor de kinderen. Ze zijn erg tevreden hiermee.

Napisz recenzję

Nazwisko Check
Wiadomość Check
pozostałe znaki
Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Katalog sklepu internetowego

Kategorie