Tuinbeelden-Nijs

Tuinbeelden-NijsStopień zadowolenia: 4.9/5
19 głosować, 171 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

www.tuinbeeldennijs.be

Tuinbeelden-Nijs
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaAngielski, Francuski, Holenderski, Euro

Opinie

Znaleziono 171 opinie.

Mevr. Jacintha Kaliar-DaalCzwartek, 28 Maj 2020, 16:05

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Heel snelle levering,perfect ingepakt,heel mooie bloemenmaden van beton prachtig,ben zeer tevreden,bedankt

Dhr. dre debeijCzwartek, 28 Maj 2020, 14:27

snel antwoorden op de mail,beeld supergoed ingepakt top

Dhr. johan janssenPoniedziałek, 25 Maj 2020, 19:16

goede prijs/kwaliteit
vriendelijke en snelle behandeling

Mevr. Sandra BeukemaCzwartek, 7 Maj 2020, 9:32

Goede en snelle communicatie mocht je vragen hebben, snelle levering en beelden erg goed verpakt. Ze staan prachtig, ben er blij mee!

Dhr. patrick danneelsSobota, 25 Kwiecień 2020, 13:57

Was goed ingepakt, goede kwaliteit en ben zeer te Vreden dank je wel.

Mevr. Guincy DuyckSobota, 11 Kwiecień 2020, 13:23

Heel tevreden met mijn engel beeld en zn beertje die hij vasthoudt, goeie kwaliteit ook en zwaar

Mevr. Helene Van NotenPiątek, 10 Kwiecień 2020, 13:43

Heel tevreden met mijn mopsbeeld. Het kreeg een mooie plaats op ons terras. Dankzij de snelle levering toch nog in huis voor het paasweekend.

Dhr. Chris ImpensCzwartek, 26 Marzec 2020, 17:50

Zeer tevreden .Snelle levering.beeld is zoals op foto

Dhr. Willem RuttersWtorekk, 11 Luty 2020, 12:38

Mooie zware zuil ,prima en snel geleverd ben er tevreden over goed en betrouwbaar bedrijf dank je wel

Mevr. Barbara Vd hoevenŚroda, 29 Styczeń 2020, 14:54

Ik ben zeer tevreden over webshop nijs.makkelijk te bestellen en snelle levering.en de tuinbeelden zijn prachtig.

Dhr. Benny TrippaersWtorekk, 7 Styczeń 2020, 15:02

Zeer tevreden, super snel verstuurd.

Dhr. Johan CouckuytCzwartek, 2 Styczeń 2020, 13:20

Zeer tevreden, was al lang op zoek naar zoiets en bij jullie gevonden, vlotte levering, goed ingepakt en beelden zien er goed uit, thanks!!

Dhr. jos de greefSobota, 7 Grudzień 2019, 17:29

zeer tevreden, prachtig beeld zoals aangegeven op de website. Zeer vlotte afhandeling. Ik zou zelfs eens naar de fysieke winkel gaan om deze ondernemer persoonlijk te ontmoeten.
Jos

Mevr. carla de backerPiątek, 29 Listopad 2019, 14:21

zeer snel geleverd en prachtig beeld

Dhr. Rudi Van ThielenNiedziela, 22 Wrzesień 2019, 17:48

Mooi beeld, op tijd geleverd. Cash kunnen betalen.

Mevr. Inge KlimbieCzwartek, 29 Sierpień 2019, 14:31

Super mooi (katten)beeldje voor buiten!
Ook snel geleverd en goed verpakt.
Ben er blij mee.

Dhr. willy riepPoniedziałek, 26 Sierpień 2019, 11:20

200% tevreden beeldje was goed verpakt en van goede kwaliteit

Mevr. Monique VanhoorenWtorekk, 20 Sierpień 2019, 11:12

het beeld is heel goed verpakt en is van goede kwaliteit.

dank je wel

Dhr. Johan LefevereCzwartek, 15 Sierpień 2019, 14:02

Snelle en heel goed verpakte levering thanks

Mevr. Evelyn De costerSobota, 13 Lipiec 2019, 13:09

Besteld en snel geleverd
Heeeeel veilig en goed ingepakt.
Ik ga zeker niet twijfelen om nog dingen te bestellen als ik iets wens.

Mevr. Harmke BoumaŚroda, 19 Czerwiec 2019, 16:26

Uitstekend!! Geen problemen ondervonden en we hebben geen enkele klacht.

Dhr. rudi kempsWtorekk, 18 Czerwiec 2019, 13:56

zeer mooi beeld,zeer snel geleverd, bedankt

Mevr. Saskia CosterPoniedziałek, 17 Czerwiec 2019, 15:15

Beeldje is zeer mooi en was heel erg goed verpakt. Goed op de hoogte gehouden van het verzendproces en heel snel in huis. Ik ben er echt heel erg blij mee!

Dhr. Rene DelportePiątek, 14 Czerwiec 2019, 19:45

Alles zeer goed ontvangen ,was ook zeer goed verzorgde verpakking.
Het zijn heel mooie vazen en doen het hier ook mooi op mijn terras.
Dank je wel.

Katalog sklepu internetowego

Kategorie