Tuinbeelden-Nijs

Tuinbeelden-NijsStopień zadowolenia: 5/5
4 głosować, 230 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

www.tuinbeeldennijs.be




Tuinbeelden-Nijs
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaAngielski, Francuski, Holenderski, Euro

Opinie

Znaleziono 230 opinie.

Kroos26 Maj 2018, 13:47

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Mooi beeld . Snel geleverd alleen jammer dat hij los is gegaam van de voet bij het vervoer

Otto24 Maj 2018, 15:44

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Hele billijke prijs en snelle levering.

Heidi Stoops19 Maj 2018, 15:00

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

zeer tevreden
bedankt

Melanie15 Maj 2018, 14:03

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

zeer snelle levering. bestelling conform verwachting.

Dominique9 Maj 2018, 13:31

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Bestelling geplaatst, vervolgens bericht gekregen dat de levering pas na 3 weken zal plaatsvinden.

EDGARD27 Kwiecień 2018, 16:27

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

VLUG BEDIEND

Sietse en Ria Betsema25 Kwiecień 2018, 21:17

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Man zit op bank (dorus) wij zijn zeer tevreden over het contact en bezorging.Zeer correct alles verlopen. Bedankt Christophe Nijs.

ronin2 Marzec 2018, 13:15

staande buldog besteld. snelle levering. goed contact...alleen wat een klein beeld zeg pfffg

Hans Nijhof.7 Luty 2018, 13:38

Bestelling ( een betonnen auto kever groot ) in goede orde ontvangen.
Goede en snelle levering en een prettige berichtenwisseling via de mail.
Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Lage verzendkosten gezien het gewicht.
Een aanrader voor het bestellen van tuinbeelden, dit was al mijn 2e bestelling.

Maurice8 Grudzień 2017, 16:43

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Manneken Pis -beeldje besteld als sinterklaaskado hier in NL. Bezorging was heel snel, helemaal perfect. Helaas bij openmaken heeft het beeldje de rit niet overleefd, ondanks dat het erg goed ingepakt was. Foto’s en mail gestuurd naar Christophe en hij stuurde direct een nieuwe op, die nu staat de pronken in de tuin. Heel tevreden met de super service en snelheid, dus!!

Simone1 Grudzień 2017, 9:58

Schoonmoeder is dolgelukkig met haar beelden. Netjes ingepakt, snel geleverd. Precies zoals op de foto's.

Nijhof J.A.P.30 Listopad 2017, 13:28

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Heb mijn bestelling in goede orde mogen ontvangen.
Prettige berichtenwisseling en de toch nog snelle levering.

L. Nootenboom26 Listopad 2017, 11:00

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Als kerstcadeau heb ik 2 beelden gekocht. Ben tevreden over de levering, zijn zo goed ingepakt dat ik maar besloten heb om ze ingepakt te houden tot de kerst. Nu maar hopen dat het de goede beelden zijn en dat ze heel en zo mooi zijn als op de foto.

Nicolien17 Październik 2017, 13:22

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Snelle levering mooi ingepakt snel terug antwoord helemaal blij met beeld

Miranda9 Wrzesień 2017, 13:15

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Snelle levering en keurig verpakt.

Dorine9 Wrzesień 2017, 12:16

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Snelle levering, goed verpakt , kwaliteit , lage prijs , ik bestel zeker en vast nog

Flip30 Sierpień 2017, 16:18

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Goed verpakt ,snelle levering.
Heb inmiddels weer besteld , prima

Eric C. - 904012 Sierpień 2017, 9:03

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Gisteren mijn bestelde mopshond aan mijne copain gegeven. Hij & ik zagen het beeld voor de eerste keer uit de doos verschijnen & jawel alles tip-top in orde. Bij deze een dikke proficiat aan het hele team.

Magteld26 Lipiec 2017, 19:32

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Vanuit Nederland een beeld gekocht. Na heel goed mailcontact, laten bezorgen. Het was keurig en veilig ingepakt en ziet er prachtig uit. Ik ben er heel blij mee en mijn ,die hem krijgt, vast ook. Mijn dank is groot!

Samantha26 Lipiec 2017, 13:24

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Hey bedankt  voor mooi verassing klein kadootje bij pakje

Samantha26 Lipiec 2017, 13:23

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Hey bedankt  voor mooi verassing klein kadootje bij pakje

Natalie10 Lipiec 2017, 20:42

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Voor het derde jaar bestellen tuinbeelden op deze site. Geweldige keuze voor alle smaken, ik wil alles kopen! Dank u aan de persoon die komt met zulke mooie en leuke tuinornamenten! en voor goede service, ook, dank u wel!

Van Parys Ronny26 Czerwiec 2017, 9:49

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

pakje nu juist aangekomen heel te vreden en een hele snelle service en heel goed verpakt bedankt en aan het beeltje makeerd er niets aan alles is zeer goed aangekomen met onze vriendelijk gr Mr en Mvr Van Parys uit Deinze

Bracke16 Czerwiec 2017, 9:35

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Alles perfect verpakt en aan een schappelijke prijs...een aanrader

Katalog sklepu internetowego

Kategorie