EasyWebshop

Tuinbeelden Nolmans Michel

Tuinbeelden Nolmans MichelStopień zadowolenia: 5/5
14 głosować, 19 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

www.tuinbeelden-nolmans.be

Tuinbeelden Nolmans Michel
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaHolenderski, Euro, US dollar, British pound

Opinie

Znaleziono 19 opinie.

Geert GielenCzwartek, 8 wrzesień 2016, 13:18

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Correcte en snelle levering

bart van biesenSobota, 20 sierpień 2016, 13:32

Ik ben heel tevreden ,snelle levering en mooi beeldje

Cools JessiePiątek, 15 lipiec 2016, 22:46

Heel mooie schaapjes, ben er heel tevreden mee. Zeer snelle levering en heel goed verpakt.

GeaPiątek, 8 lipiec 2016, 23:10

Hele goede service, eerste beeld was bij aankomst kapot, na kontact is er een nieuw beeld bezorgd geweldig
Daarvoor hartelijk dank

geaWtorekk, 28 czerwiec 2016, 22:46

Heel tevreden,mooi beeld (harley davidson) snelle levering

MaggelienŚroda, 22 czerwiec 2016, 13:50

Tevreden over de aankoop,
mooie klantenbinding wegens onverwachtse problemen.
Heel tevreden, we kijken voor een volgende bestelling.

KristelSobota, 18 czerwiec 2016, 19:05

absoluut aan te raden. snel, correct, vriendelijk,betrouwbaar...een voorbeeld voor velen. Donderdag besteld, zaterdag geleverd !

MoniqueSobota, 18 czerwiec 2016, 11:26

super bedankt. Mijn betonnen hondje is nu heel aangekomen. De eerste was helaas niet heel aangekomen. Na dit aangeven te hebben kreeg ik snel bericht dat ik een nieuwe kreeg. En die is er nu. Helemaal goed en ook veel sneller als ik gedacht had. Super service en vriendelijke benadering. Dank je wel

StevenWtorekk, 7 czerwiec 2016, 15:45

Prachtige beeldjes en zoals gewoonlijk snelle levering

karinNiedziela, 5 czerwiec 2016, 18:40

Zeer vriendelijk, en mooi materiaal.....

MoniquePiątek, 27 maj 2016, 14:26

Heel snel mijn bestelling ontvangen. Maar helaas was het betonnen beeldje kapot bij aankomst. Na melding hiervan kreeg ik snel bericht dat ik een nieuwe krijg. Kon even duren, naar dat vind ik niet erg. Super service super bedrijf en ook niet duur.
Reuze bedankt

MarleenWtorekk, 10 maj 2016, 16:23

Zeer snelle service, vriendelijk en zeer behulpzaam. TOP, Bedankt!!

PeterNiedziela, 8 maj 2016, 11:07

Alles vlot verlopen,bedankt voor de snelle reactie!
Zeker prijs/kwaliteit een topper!!

IngeCzwartek, 5 maj 2016, 17:30

vlotte afhandeling , bedankt !!!

wimPiątek, 29 kwiecień 2016, 19:08

correcte prijzen en service

StevenCzwartek, 28 kwiecień 2016, 13:24

Alles ok, snel geleverd

KristofPoniedziałek, 25 kwiecień 2016, 20:32

Alles heel vlot verlopen, aanrader!

KoenCzwartek, 31 marzec 2016, 13:27

zeer tevreden over de aankoop en zeer snel geleverd

FrankPoniedziałek, 14 grudzień 2015, 18:52

Bedankt voor de snelle levering! Alles was mooi ingepakt, geen problemen!

Napisz recenzję

Nazwisko Check
Wiadomość Check
pozostałe znaki
Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Katalog sklepu internetowego

Kategorie