EasyWebshop

AquaClaire

AquaClaireStopień zadowolenia: 5/5
7 głosować, 7 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Zodat u trots op uw hobby kan zijn.

www.aquaclaire.be

AquaClaire
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaNiemiecki, Angielski, Francuski, Holenderski, Turecki, Euro

Opinie

Znaleziono 7 opinie.

GertŚroda, 10 sierpień 2016, 12:59

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Alles is vlot verlopen, goede service vissen doen het zeer goed. Levering aan huis is een echte aanrader. Ben ook zeer tevreden over mijn levering diepvriesvoer Top het was de eerste x ik was wat sceptisch maar is ik ben tevreden. Gert

MarjoleinCzwartek, 21 lipiec 2016, 12:07

Alles uitstekend aanrader.

lucasCzwartek, 21 lipiec 2016, 12:05

Weer super tevreden, en ruim aanbod. Super service keer op keer

MarnixŚroda, 3 luty 2016, 21:43

Heel mooie vissen super kwaliteit en top service. Ook mijn garnalen super blij mee. Zeer tevreden tot snel. Gr. Marnix

Lucas MPiątek, 15 styczeń 2016, 16:26

Weer een heel tevreden levering, dank claire succes met de verbouwingen.

Lucas

GiovanniPiątek, 10 kwiecień 2015, 4:15

Mooie en gezonde vissen zal zeker in de toekomst nog bestellen , ook vriendelijke mensen ;-) grts

AquaClaireWtorekk, 28 kwiecień 2015, 15:04

Bedankt Giovanni

Heel veel succes. We horen u nog wel.

Groeten
Claire

BonitaPiątek, 28 listopad 2014, 23:12

Word al mooi Claire, zoals altijd weer helemaal tevreden. Prachtige Ramirezi's. Succes met de site.

AquaClairePiątek, 28 listopad 2014, 23:16

Dank je Bonita voor je mooi berichtje op onze site, en dank voor je vertrouwen telkens weer.

Claire

Napisz recenzję

Nazwisko Check
Wiadomość Check
pozostałe znaki
Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Katalog sklepu internetowego

Kategorie