EasyWebshop

online-hobbyhuis

online-hobbyhuisStopień zadowolenia: 5/5
8 głosować, 8 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

van A tot Z voor handwerk

www.online-hobbyhuis.be

online-hobbyhuis
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaAngielski, Francuski, Holenderski, Euro

Opinie

Znaleziono 8 opinie.

LiseŚroda, 19 październik 2016, 20:01

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Wol kon voor mij worden besteld, ging heel vlot, prima service :-)

de HoogŚroda, 19 październik 2016, 18:36

Snelle en goede service! Al ineens in actie geschoten van zodra ik het pakketje ontvangen had :-)

MoniqueCzwartek, 22 wrzesień 2016, 9:07

Zeer tevreden

annNiedziela, 10 lipiec 2016, 16:12

zeer tevreden van mijn bestelling top

hemeleers martineSobota, 14 maj 2016, 19:55

mijn bestelling heel goed ontvangen een heel tevreden klant

Janssens LeaWtorekk, 29 marzec 2016, 13:24

Mijn bestelling goed ontvangen,prachtig boek,en wol, alles prima aangekomen.Ook een dikke merci voor de veiligheidsoogjes.

IsabelleCzwartek, 1 październik 2015, 8:13

Prima service.. advies bij keuzes maken.
Tevreden klant :-)

Anne DuthoitWtorekk, 17 luty 2015, 8:57

Onlangs de loper met herfstbladeren gekocht. Kadootje voor mijn moedertje. Prima kwaliteit, snelle service en supergemakkelijke manier om te betalen. Ik ben zeer tevreden, dit is voor herhaling vatbaar!

Napisz recenzję

Nazwisko Check
Wiadomość Check
pozostałe znaki
Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Katalog sklepu internetowego

Kategorie