Food4Pets.be

Food4Pets.beStopień zadowolenia: 4.7/5
62 głosować, 6771 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

www.easywebshop.com/food4pets




Food4Pets.be
StatusZamknięcie: Klijenci otrzymają wiadomość by przyjść później
Język, WalutaAngielski, Holenderski, Euro

Opinie

Znaleziono 6771 opinie.

Peter en Marjon15 Wrzesień 2017, 14:03

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Prima in alle opzichten

trix pouw14 Wrzesień 2017, 16:23

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

altijd een goede service en op tijd geleverd TOPPIE!

Julie14 Wrzesień 2017, 13:31

Zoals altijd heel tevreden!
Bedankt!

Inez13 Wrzesień 2017, 13:19

Het is jammer dat onze post.nl bezorger tot twee keer toe niet de moeite nam om het pakket (2 zakken voer van 16kg) aan de deur af te leveren. Hierdoor kwam ik zonder voer te zitten op zondag. Pas op maandagmiddag na 15u kon ik het pakket ophalen.
Wellicht kwam het door het gewicht van het pakket dat de bezorger ons opzettelijk oversloeg.
Maar misschien kunt u er melding van maken bij post.nl! Zodat het de volgende keer wellicht wél wordt bezorgd.
Bij voorbaat dank!

Koen12 Wrzesień 2017, 21:12

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Voortreffelijk als steeds, nu wel geleverd door post.nl.
Voorheen kon je een bij dpd, tijdens het bestellen een ophaal punt kiezen.
Als je heel de dag werkt en het na de job ergens kan ophalen is het wel handiger.

food4pets.be12 Wrzesień 2017, 21:31

Leveringen in Afhaalpunten zullen weldra ook terug kunnen !
Koppeling tussen onze website en deze van postnl werkt nog niet perfect. We werken er aan !

Eve12 Wrzesień 2017, 19:55

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Altijd correcte en supersnelle levering!!

brigitte12 Wrzesień 2017, 16:15

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

snelle levering en kwaliteitsbrokken

Vandermeiren Marc12 Wrzesień 2017, 14:32

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Top service en zeer goede hondenvoeding

Pazzo11 Wrzesień 2017, 22:34

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Woef, geweldig, super, fantastisch, knettergoed,...........et cetera.
Ik kan gewoon niet genoeg woorden blaffen om te vertellen hoe goed die brokken mij smaken en hoe keurig Mathieu en zijn vrouw de leveringen verzorgen. Blijf zo doorgaan!

Anna11 Wrzesień 2017, 14:19

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Enkelt att handla. Snabb leverans. Lite trist att man måste betala extra för att betala med kort. Det är klumpigt att betala via banköverföring till utlandet.

Diana10 Wrzesień 2017, 17:39

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Super goede en snelle service en enkel kwaliteitsvoer. Bedankt , groetjes

Jacobs9 Wrzesień 2017, 19:55

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Satisfait des produits et de la livraison.
Dommage pour le surcoût de 1,5 % pour le paiement.

J. van Wolferen9 Wrzesień 2017, 13:37

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Hele snelle en correcte levering. Ook zeer snel antwoord en advies bij vragen. Top

I. Wessemius - Van Doorn9 Wrzesień 2017, 7:04

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Superbe!! Snel en betrouwbaar!! Prachtige levering. Dankuwel ook namens de Pupp,

vriendelijke groeten van issy uit Issy"s Safe Haven te Groningen stad.

Gea Doldersum8 Wrzesień 2017, 14:40

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Op tijd geleverd. Alleen is het jammer dat je bij ruilen /retourneren zoveel moet betalen aan verzendkosten. Ik zit nu met een grote zak voer waar ik niets mee kan

food4pets.be8 Wrzesień 2017, 15:01

Beste Gea,

Wij rekenen nochtans gewoon de prijs aan die wij ook moeten betalen...
U bent tevens vrij het voeder met eender welke andere verzenddienst terug te sturen...

P. Jabroer8 Wrzesień 2017, 14:20

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Hoe is het mogeljjk dat dit bedryf altyd maar weer een 100% tevredenheidsresultaat weet te realiseren. Ook nu weer.
Hartelijk dank voor de betrouwbaarheid.

Carina8 Wrzesień 2017, 10:34

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Altijd snelle levering! En hele vriendelijke mensen. Altijd snel reactie als je iets vraagt! Echt een aanrader!

myriam6 Wrzesień 2017, 14:01

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Suivi de commande par le livreur assez bizarre, mais encore une fois, food4pets a vraiment assuré un bon suivi et une excellent communication! Juste dommage que carnilove saumon/dinde était épuisé...

Bea5 Wrzesień 2017, 16:46

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Ben erg tevreden .Gisteren besteld , en vanmiddag binnen. Jullie zijn super snel. Daar is wel een applausje waard hoor. Groetjes uit Capelle aan den Ijssel

Olesja4 Wrzesień 2017, 17:19

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Top! Kan niets anders van zeggen. Vandaag besteld, morgen in huis! Goede service en goede prijzen! Dit was mijn 3e of 4e bestelling hier. Nog steeds tevreden. Heel erg bedankt.

Peter4 Wrzesień 2017, 14:30

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Snel antwoord, snelle levering op de plek die je wil.
Kortom tevreden

philippe de bruyne4 Wrzesień 2017, 13:17

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Na 9 maanden nog altijd dezelfde top service. Ik blijf kopen hier. En ik maak zelfs publiciteit voor hen wanneer het past. En met Mathieu kan men echt een serieus gesprek voeren over graanvrij droog honden voer. In feite zou ik voordrachten moeten gaan geven bij hondenclubs over graanvrij eten en in het bijzonder over food4pets.be

H. Sipers2 Wrzesień 2017, 13:13

Snelle en perfecte service en een goede prijs.
Ga zo verder.

Gemma1 Wrzesień 2017, 20:55

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Vanuit Arnhem NL echt TOP!!
Heel blij dat ik hier voor mijn zwaar allergische hond koekjes heb gevonden die hij mag hebben.
Super snel geleverd tot de volgende bestelling

Katalog sklepu internetowego

Kategorie