EasyWebshop

food4pets.be

food4pets.beStopień zadowolenia: 5/5
1876 głosować, 2295 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

graanvrij dierenvoeding: online,goedkoop, all-in prijzen

www.food4pets.be

food4pets.be
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaDuński, Niemiecki, Grecki, Angielski, Hiszpański, Fiński, Francuski, Włoski, Holenderski, Norweski, Polski, Portugalski, Rumuński, Rosyjski, Szwecki, Turecki, Euro

Opinie

Znaleziono 2295 opinie.

Pierwsza strona - Poprzednia strona - ··· - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - ··· - Następna strona - Ostatnia strona

LauraPoniedziałek, 22 luty 2016, 9:28

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

C'est le meilleur site d'internet pour acheter des croquettes de bonne qualité. Matthew est tres correct, et envoi toujours les colis tres rapidement. Cliente satisfaite depuis 2 ans. A recommander!!

RenéNiedziela, 21 luty 2016, 14:33

Zeer snelle levering tegen goede prijzen. Zal hier in de toekomst al mijn voer bestellen.

Jean-marie JacobsSobota, 20 luty 2016, 14:49

Gekende kwaliteit, snelle levering. Had wel graag voordien een mail ontvangen wanneer ze ongeveer zouden leveren

ansophie (Lotenhulle)Sobota, 20 luty 2016, 14:13

Elke keer weer en opnieuw : FANTASTISCH ! !
schitterende producten, schitterende levering,
zeer correcte mensen !

van harte groetjes,

ansophie

KarinaSobota, 20 luty 2016, 13:56

Very fast, best price, 100% satisfaction. I would recommend!

OscarSobota, 20 luty 2016, 10:35

Snelle levering kwam goed van pas! Ik ontdekte dat het voer bijna op was en had nog maar genoeg voor drie maaltijden. Zondagavond laat besteld en dinsdag ontvangen. Het kwam precies voor de middagmaaltijd!

filip callaertPiątek, 19 luty 2016, 22:57

snel geleverd en goed verpakt.

SuePiątek, 19 luty 2016, 16:40

As usual, a superb, faultless quick service. Thank you!

KarenCzwartek, 18 luty 2016, 19:30

Top, zoals altijd!

MarionŚroda, 17 luty 2016, 15:47

Na lang zoeken is onze hond eindelijk jeukvrij! Zelfs alle bultjes en knobbeltjes zijn verdwenen. Ik wissel wolfsblut wide plain en grey peak af. Vrijdagmiddag besteld,zaterdag thuis geleverd . Prima!

E.SwaabŚroda, 17 luty 2016, 15:32

Zoals altijd: correcte afhandeling van de bestelling. In al die jaren nooit klachten gehad. Daarnaast altijd paraat voor een goede raad. De bestelling de volgende dag al in huis. Bedankt!

J_B_HŚroda, 17 luty 2016, 14:09

Een echte aanrader!
> goede prijzen
> duidelijke info op de site
> snelle levering
> vlotte service
> en bovenal...als je een vraag of wens meegeeft bij je bestelling, wordt er rekening mee gehouden!! Dat zie je op niet veel plaatsen.

Wij blijven hier alvast bestellen!

SandraWtorekk, 16 luty 2016, 17:07

We zijn vrijdagavond 3 zakken gaan afhalen ('s middags besteld en lagen klaar tegen dat we ze gingen afhalen) en hebben nog een leuke babbel over onze en hun honden gehad.

Lucy de BruijnWtorekk, 16 luty 2016, 14:04

Ik was positief verrast over de manier waarop food4pets je op de hoogte houd van de bestelling! Ik bestelde voor het eerst op zondag, en kreeg toch direct antwoord! Netjes en overzichtelijke e-mails en facturen, keurig verpakt en verzonden.

Wij hebben taste of the wild brokken voor onze hond, deze zijn vrijwel nergens te krijgen. Voorraad bij andere webshops was er niet, kreeg overal te horen dat het niet leverbaar was. Bij food4pets wel! Ondanks dat ik de bestelling in NL wil ontangen kreeg ik geen verzendkosten. Super netjes! En op een zak van 14 kilo nog €1,- goedkoper dan elders ook nog!

Erg tevreden klant dus, wij blijven hier bestellen!

HenkWtorekk, 16 luty 2016, 14:03

Snelle levering! Top Producten!

peter bruyninckxPoniedziałek, 15 luty 2016, 16:33

alles prima behalve het inscannen op het afhaalpunt ging niet

ChristinaPoniedziałek, 15 luty 2016, 13:57

Prima! Snelle levering. Altijd op voorraad. Fijn is dat de tht data van het voer ook wordt vermeld.

DavePoniedziałek, 15 luty 2016, 13:19

Zoals steeds ben ik enorm tevreden over de dienstverlening en het product zelf. Er wordt snel met kennis gereageerd op vragen. Een aanrader!

JurgenPoniedziałek, 15 luty 2016, 13:11

Altijd keurig op tijd en goede prijzen.
Ik bestel al enkele jaren en DHL gaat hier niks aan veranderen. Laat ze in de toekomst op mijn werk toekomen.

Tot de volgende bestelling !
Bedankt.

EvelienPoniedziałek, 15 luty 2016, 10:21

super snel geleverd steeds, zelfs voor betaling

FredSobota, 13 luty 2016, 10:58

Aanrader:
Al jaren vaste klant bij Margriet & Mathieu. Hun kwaliteit en service is geweldig. Gistermiddag het voer voor onze hond eigenlijk te laat besteld, maar het is Mathieu toch gelukt om het pakket te versturen. Vanmorgen werd het geleverd.

Margriet & Mathieu zijn betrokken, werken klant gericht, en hebben zeer scherpe prijzen voor hoog kwaliteits voer. Hierdoor is Food4Pets voor mij de nummer 1 in hondenvoer.

DaisyPiątek, 12 luty 2016, 15:57

Snelle levering,prima service,kortom alles in orde

DimitriPiątek, 12 luty 2016, 15:43

la livraison avec DPD était catastrophique; les 2 dernières livraisons avec DHL ont été effectuées à la date prévue.

guillaume DussartCzwartek, 11 luty 2016, 19:33

De leveringen via DPD waren prima te volgen tot op het uur.
Bij DHL was dat niet het geval,men is verplicht een volledige
dag aanwezig te zijn.

Pierwsza strona - Poprzednia strona - ··· - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - ··· - Następna strona - Ostatnia strona

Napisz recenzję

Nazwisko Check
Wiadomość Check
pozostałe znaki
Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Katalog sklepu internetowego

Kategorie