EasyWebshop

Asian Import

Asian ImportStopień zadowolenia: 5/5
31 głosować, 42 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Klein en groothandel polyester beelden en decoratie

www.asianimport.be

Asian Import
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaAngielski, Francuski, Holenderski, Euro

Opinie

Znaleziono 42 opinie.

Marie-France et André de courrières FranceNiedziela, 28 sierpień 2016, 16:06

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

vous avez tout les trois sauver notre chien de la mort,et vous nous aidez beaucoup pour déménager,nous ne pourront jamais vous oublier de notre vie que dieu vous protège,ceci vient du font du coeur

Marie-France et André de courrières FranceNiedziela, 28 sierpień 2016, 16:05

vous avez tout les trois sauver notre chien de la mort,et vous nous aidez beaucoup pour déménager,nous ne pourront jamais vous oublier de notre vie que dieu vous protège,ceci vient du font du coeur

BrigitteWtorekk, 23 sierpień 2016, 22:22

De bestelling kwam erg snel aan. De vlaggetjes zijn wel 24 cm breed, maar slechts een 10 cm hoog. Ik dacht dat ze 24 op 24 waren.
Ik moet ze nog wel ophangen.

Ryckaert EtiennePiątek, 19 sierpień 2016, 13:24

voor de eerste maal product gekocht

Grietens MireillePoniedziałek, 8 sierpień 2016, 7:52

Mijn pakje was heel snel geleverd. Bedankt voor de super service.

ila jansenCzwartek, 28 lipiec 2016, 20:54

super snelle levering en heel tevreden over geleverde producten.zal zeker vaker een aankoop doen!!!!

sabinePiątek, 1 lipiec 2016, 15:56

Heel vlotte levering.mooie producten. Ben blij deze winkel op Internet ontdekt te hebben.
Bedankt voor het boekje! HET ZAL MIJ HELPEN BIJ MIJN ZOEKTOCHT!

chrisPiątek, 10 czerwiec 2016, 14:19

vlotte communicatie, snelle levering, goed ingepakt, goederen zoals voorgesteld op de website, ik ben tevreden, ken ook de winkel en ook daar zeer tevreden over ! ik kom terug !

RogerSobota, 4 czerwiec 2016, 11:33

Super tevreden ! Snelle Levering ! Vriendelijke mensen !

Asian ImportSobota, 4 czerwiec 2016, 12:35

Bedankt voor uw feedback

Dominique vPiątek, 3 czerwiec 2016, 14:00

WoW super bediening alles goed ontvangen en zo super vlug amai ik raad jullie deze winkel aan i love Asian import

chrisPiątek, 20 maj 2016, 13:12

vlotte communicatie, snelle levering, goed ingepakt, goederen zoals voorgesteld op de website, ik ben tevreden, ken ook de winkel en ook daar zeer tevreden over ! ik kom terug !

Katarzyna dehaenCzwartek, 19 maj 2016, 16:23

Ik ben zeer tevrijden

magdaŚroda, 4 maj 2016, 17:12

alles was ok,snel geleverd,wat besteld was ook goed ontvangen en verzorgd verpakt,communicatie en opvolging zoals het hoort.Heel tevrede klante . Zeker geinteresseerde klant voor verdere aankopen.

BraceletCzwartek, 24 marzec 2016, 16:58

Zeer tevreden over mijn aankoop. Is zoals beschrevenenvan goede kwaliteit. De levering was zeer snel. Dank u !

Lucien BeckersSobota, 12 marzec 2016, 13:08

Livraison rapide, économique, article de bonne qualité correspondant à la description, je reviendrai!

André vandenberghe et Marie-France de FranceŚroda, 20 styczeń 2016, 18:06

Monsieur Philippe son épouse et son fils son des personnes de très grande qualité et on peut avoir confiance en eux

bartPiątek, 8 styczeń 2016, 22:24

Super top zaak!!!!

DeborahNiedziela, 3 styczeń 2016, 15:21

Mooie hangers en snelle levering.
Bedankt:)

DeborahNiedziela, 3 styczeń 2016, 15:19

Mooie hangers en snelle levering.
Bedankt:)

Nick HuysmanPoniedziałek, 28 grudzień 2015, 13:50

Ik ben niet zo'n fan om online dingen te kopen, maar ik ben zeer tevreden van asian import. Heel snel geleverd, alvast een aanrader voor iedereen die iets wil bestellen. :)

KattySobota, 28 listopad 2015, 14:02

Altijd correct en snel geleverd!

els ekeCzwartek, 12 listopad 2015, 13:27

heel content time after time van de aan huis levering !!!

Jean-MarieWtorekk, 10 listopad 2015, 22:57

Zelf ben ik niet gewoon te kopen via internet, misschien ben ik wat ouderwets, hihi. Toch heb ik het gedaan. Heb een bestelling geplaatst bij Asian Import en beviel goed.
Eerst was iets misgelopen via de winkelwagen maar is door Asian Import op een heel fijne manier opgelost. Super vlotte levering!!! Ook goed verpakt zodat er geen schade kan zijn... 'k ben super tevreden. Zeker doe ik nog aankopen bij hun.

Bart ReynaertCzwartek, 5 listopad 2015, 22:48

een super winkel voor vele mooie oosterse artikelen en spirituele voorwerpen, en voor alle goede energien moet je bij asian import zijn in wevelgem, een super klein en groothandel met zeer bekwame mensen , een uitmuntende zaak en mensen met het hart op de juiste plaats

Napisz recenzję

Nazwisko Check
Wiadomość Check
pozostałe znaki
Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Katalog sklepu internetowego

Kategorie