EasyWebshop

KJEKK & SØT

KJEKK & SØTStopień zadowolenia: 5/5
54 głosować, 69 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Håndlagde barneklær og stoffer

www.kjekkogsoet.com

KJEKK & SØT
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaAngielski, Norweski, Norwegian krone

Opinie

Znaleziono 69 opinie.

Jeanett H. EgelandŚroda, 17 wrzesień 2014, 17:57

Nydelige stoff, god service og rask levering :)

MeretePoniedziałek, 15 wrzesień 2014, 13:35

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Fine stoffer, og rask levering!

Ina MalinSobota, 26 lipiec 2014, 14:09

Fantastisk service og rask levering. Stoffene er kjempefine og ribben er helt nydelig! Kommer nok mange flere bestillinger fra meg!

MarenPoniedziałek, 7 lipiec 2014, 13:30

Flott service

ToveNiedziela, 22 czerwiec 2014, 22:31

Like rask og god service som alltid. Kjempefine stoffer med god kvalitet. Simpelten elsker den rundstrikkede ribben, den er knall for de som har kantbåndsapparat! Kommer nok snart en ny bestilling fra meg.

ElisabethPiątek, 20 czerwiec 2014, 13:42

God service med rask levering og nydelige stoffer :-)

carolineNiedziela, 8 czerwiec 2014, 19:02

super service og nydelige stoffer :-)

Frk. FrydCzwartek, 1 maj 2014, 12:56

Super service, svar på spørsmål med en gang, og stoffer i nydelig kvalitet havnet i postkassen bare dager etter bestilling!

NicoleCzwartek, 1 maj 2014, 11:52

Fikk nydelige stoffene som var enda finere "in real life". Jeg (og jentene) er storfornøyd med de.
Tusen hjertelig takk Judith :-)

jeanette bekkNiedziela, 27 kwiecień 2014, 8:22

Rask levering og nydelig kvalitet på stoffene :)

Silje HCzwartek, 3 kwiecień 2014, 13:14

Strålende fornøyd med service og rask levering fra kjekk og søt. Fikk også god veiledning ift valg av stoffer som matcher hverandre da jeg ofte synes det er en utfordring i nettbutikker. Judith svarer vellvillig og raskt på alle henvendelser. Gleder meg til å handle igjen!!

LadyRonjaŚroda, 26 marzec 2014, 13:15

Tusen takk igjen Judith for flotte stoffer og superrask levering.

CharlotteCzwartek, 13 marzec 2014, 21:35

Rask levering og flotte stoffer. Setter stor pris på egne bilder av stoffene slik at man ser bedre hva man får i forhold til farger og størrelsen på mønstre. Veldig greit å få med noen små prøver på ulike stoff. Kommer definitivt til å bestille her flere ganger!

ToveŚroda, 12 marzec 2014, 19:37

Fikk pakken i posten i dag, og er superfornøyd!!!! Judith sendte med litt ekstra stoff også, det ble jeg kjempeglad for :) Kommer definitivt til å bestille mer! Tusen takk for god rask sending og god service!

JeanetteŚroda, 12 marzec 2014, 14:36

Jeg har akkurat mottatt en nydelig sparkebukse! Flott kvalitet både på stoffet og arbeidet:) Jeg kan trygt anbefale denne butikken!

HeleneŚroda, 12 marzec 2014, 13:38

Kjempefine stoffer og alltid rask levering. Seatt og pris på å få prøver av andre stoffer. Bor langt unna stoffbutikker, og er så fint å få se og kjenne på kvaliteten på de ulike stofftypene når en må bestille alt på nett.

TovePoniedziałek, 17 luty 2014, 23:08

Tusen takk for rask og god service, pakkene kom fort frem til tross for lange avstander. Har ikke fått sydd noe i de skjønne stoffene, men fargene er i samsvar med bildene i nettbutikken. Lykke til videre:)

LadyronjaŚroda, 22 styczeń 2014, 14:07

Nydelige stoffer Judith

LadyronjaŚroda, 22 styczeń 2014, 14:05

tusen takk for flotte stoffer, jeg er superfornøyd og kommer tilbake når jeg trenger nye stoffer, rask og fin levering og en kjempehyggelig selger

IdaPoniedziałek, 20 styczeń 2014, 16:40

Tusen takk for en super handel, igjen:) du overgår forventningene mine hver gang!!!:) super fornøyd med rask levering og bra kvalitet på klærne, og de sitter utrolig bra på dattera mi:) gode str da de passer lengre enn antatt:)

ABHJORTCzwartek, 16 styczeń 2014, 9:50

Kjøpt ein nydelig heldress i ull. Pent arbeid og god kvalitet på stoffa. God servic og varen kom raskt.

Napisz recenzję

Nazwisko Check
Wiadomość Check
pozostałe znaki
Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Katalog sklepu internetowego

Kategorie