Brilglazenshop

Brilglazenshop

www.brilglazen.shop




Brilglazenshop
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaFrancuski, Holenderski, Euro

Opinie

Znaleziono 8 opinie.

Dick Deijk20 Marzec 2023, 13:11

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Ik ben zeer tevreden met de multifocale glazen. Waarom een nieuw bril kopen als het "oude" montuur nog goed en bij de tijd is. Dan zijn nieuwe glazen stukken voordeliger.
Binnenkort komen nog een bril en een zonnebril, voor nieuwe glazen, jullie kant op.

Mevr. Nathalie Vandevoorde5 Luty 2021, 16:05

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Multifocale goede glazen in mijn huidige montuur ,tegen een zéér aantrekkelijke lage prijs. Hier kan niemand tegenop! Perfecte service!!

Mevr. FABIENNE ALLEWEIRELDT3 Styczeń 2021, 13:23

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Had nieuwe bril met multifocale glazen nodig, normaal gezien is dit een flinke hap uit mijn buget, maar voor minder dan de helft, heb ik dankzij brilglazen.shop een nieuwe bril. Ben super tevreden , mooie hippe brillen een aanrader.

Mevr. Rianne Smulders25 Listopad 2020, 11:25

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

mooi nieuwe glazen in mijn montuur gezet

Dhr. Peter Renders20 Listopad 2020, 21:18

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

1) online bestellen
2) ontvang je etiket om je bril te verzenden per koerier
3) ontvang een week later je bril retour met nieuwe gemonteerde glazen.
4) bespaar meer dan 50% met deze aankoop tov de traditionele winkel (multifocale voor +\-€300 ipv €1500 dit kan tellen, niet?)
Vlotte service!
Waar wacht u nog op?

Mevr. Katrien Cauwelier9 Marzec 2020, 14:59

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Zeer goede kwaliteit en vlotte service.

Onlangs had ik nieuwe brilglazen nodig, wat weer een serieuze hap uit mijn budget ging zijn. Gelukkig kwam ik deze shop tegen. Hier kon ik mijn brilglazen voor minder dan de prijs bestellen. Een shop om aan te raden!

Mevr. lydie de vos30 Styczeń 2020, 10:49

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

goede begeleiding ivm de meting en correcte levering

Dhr. Pieter Liefhooghe17 Maj 2019, 11:18

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Super !!!

Katalog sklepu internetowego

Kategorie