EasyWebshop

Plasti Dip Belgie

Plasti Dip BelgieStopień zadowolenia: 4/5
116 głosować, 140 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Goedkoopste in België! Sprays vanaf €10,50. Originele Plasti Dip Performix USA Verwijderbare coating

www.plasti-dip.be

Plasti Dip Belgie
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaNiemiecki, Angielski, Francuski, Holenderski, Euro

Opinie

Znaleziono 140 opinie.

didierCzwartek, 25 sierpień 2016, 12:04

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Merci pour la rapidité de la commande et de livraison!

Manu ClaessensCzwartek, 25 sierpień 2016, 9:01

Woensdagmiddag besteld, donderdagochtend geleverd, m.a.w.: zeer snel ! Perfecte doosgrootte, voldoende papierwerk meegeleverd. Mooi, origineel product (PlastiDip, Blue Blaze), niets op aan te merken. Een welverdiende vijf sterren !

kennethŚroda, 24 sierpień 2016, 21:44

Snelle en goede levering. Best de leverancier wel vragen om de zending Door iemand te laten aftekenen. Ik vond de bestelling bij toeval. :-)

KennyŚroda, 24 sierpień 2016, 19:33

Snelle levering en topkwaliteit.

Een echte aanrader.

marc balŚroda, 24 sierpień 2016, 13:24

Perfect verlopen. Levering na 2 dagen. Nog niet gebruikt. Voorlopig zeer tevreden.

frederikPoniedziałek, 22 sierpień 2016, 14:12

Zaterdagochtend besteld en vandaag al geleverd. Top!

f.l.Piątek, 19 sierpień 2016, 12:26

Velgen Mat Zwart gedipt vandaag. Heel leuk product. Andere merken geprobeerd maar de kwaliteit hiervan komt niet eens in de buurt van het originele product!! Nu wachten op de antraciet voor mijn zoon!

l.s.Niedziela, 14 sierpień 2016, 14:33

livraison tres rapide (1 jour)

DirkPiątek, 12 sierpień 2016, 16:00

goede service,en mits een beetje vertraging ook nog de gratis beloofde pistoolgrip bij de velgenset voor op de spuitbussen ontvangen,dip is van zeer goede kwaliteit heb men wagen ook al laten doen bij Stema customs dus zeer tevereden

robPoniedziałek, 8 sierpień 2016, 0:44

Erg tevreden van het resultaat op mijn wagen!

CenturioneNiedziela, 7 sierpień 2016, 13:08

Toujour très satisfait du service clientèle et livraison bien et rapide

RobertCzwartek, 4 sierpień 2016, 8:12

Update op mijn recensie.
Gisteren is mijn pakket ontvangen. Als goedmakertje zit er een rolletje afplaktape bij dus dat is erg netjes.
Product prima verpakt en uiteindelijk goed geholpen. Iets meer informatie over het verloop van de bestelling is een verbeterpunt wat mij betreft.

Felipe SchulzŚroda, 3 sierpień 2016, 16:46

Produit d'excellente qualité
Reçu le lendemain de l'achat !
100% satisfait

davyWtorekk, 2 sierpień 2016, 12:38

reçu ma commande après deux jours

RobertWtorekk, 2 sierpień 2016, 12:15

Tot op heden nog niet tevreden met de service van Plasti-dip.be.
Bestelling op 18-07-16 geplaatst en direct bedrag (vanuit NL) overgemaakt.
Daarna ruim een week niets vernomen (stond wel op de site dat ze vakantie hebben maar online bestellingen zouden wel verwerkt worden).
Op 21-07 gevraagd waar mijn bestelling bleef maar niets van vernomen. Op 01-08 livechat gestart waarin mij werd verzocht contact op te nemen per mail. Direct gedaan en gisteren om 12u te horen gekregen dat er iets mis was gegaan met de verwerking van de betaling. Mij is gevraagd opnieuw mijn betaalgegevens door te geven en heb dat direct gedaan maar tot op heden blijft het wederom stil...
Tot nu toe geen aanrader helaas :(

G.Piątek, 29 lipiec 2016, 13:24

Livraison ultra rapide!

bart v.Czwartek, 21 lipiec 2016, 13:12

Alles zeer snel verlopen ook bij mijn vierde bestelling!

MikeWtorekk, 19 lipiec 2016, 18:23

Zeer snelle verzending, top!

robinWtorekk, 19 lipiec 2016, 13:14

alles binnen had 5 bussen besteld voor 4 velgen had er maar 3.5 van nodig werkt goed en rap bestelling perfect alleen ( misschien heb ik erover gezien op de site ) ik had er graag afdek plastic bijgehad want ik krijg mijn banden erniet af en met tape is dat bij sommige velgen wel moeilijk voor afteplakken voor de rest alles o.k

AliNiedziela, 10 lipiec 2016, 21:37

Livraisons ultra rapide (du jamais vue...) et produit ultra simple à appliquer :)
Merci plastidip.be

DriesPiątek, 8 lipiec 2016, 15:03

correct verpakt, snel geleverd net voor het weekend. top product.

ric.Czwartek, 7 lipiec 2016, 11:33

J'ai été très satisfait de ma commande (livraison rapide)

marc leloirŚroda, 6 lipiec 2016, 14:18

Livraison ultra rapide, bon rapport qualité/prix

mathijsPoniedziałek, 4 lipiec 2016, 13:03

Alles correct verlopen!!

Napisz recenzję

Nazwisko Check
Wiadomość Check
pozostałe znaki
Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Katalog sklepu internetowego

Kategorie