barokspiegel

barokspiegelStopień zadowolenia: 5/5
10 głosować, 338 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

www.barokspiegel.com




barokspiegel
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaNiemiecki, Angielski, Hiszpański, Francuski, Włoski, Holenderski, Euro, United States Dollar

Opinie

Znaleziono 338 opinie.

Aad en Dini uit Alsmeer18 Maj 2015, 14:13

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

We hebben de grote spiegel Antonio 2.34x1.34 meter ontvangen. Prachtige spiegel en fantastische service. De spiegel is netjes uitgepakt bij aflevering en de doos is mee terug genomen.
De spiegel maakt onze woonkamer compleet. Hartelijk dank.

Marijke20 Kwiecień 2015, 9:50

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Het heeft even geduurd...maar zoals beloofd hier een paar foto's van de spiegel.

Verder ben ik heel tevreden met de spiegel en kijk er elke dag in, met plezier :-)

Met vriendelijke groet,
Marijke

Charis Keersmaekers14 Kwiecień 2015, 9:30

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Wij hebben de spiegel goed ontvangen. Het is prachtig!
Bedankt hiervoor.

Lianne11 Kwiecień 2015, 13:56

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Prachtige spiegel ontvangen, bedankt voor de goede service!

Sander12 Marzec 2015, 12:18

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Beste Jolanda,
De spiegel hangt en is heel mooi. Past ook heel mooi bij de rest van de setting.

Carlo9 Marzec 2015, 14:23

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

De spiegel dit weekend opgehangen. Het resultaat is prachtig. Bedankt voor de mooie spiegel en goede service.
Carlo

Lydia5 Marzec 2015, 10:12

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Hallo Jolanda,
Klaas is net geweest om de spiegel qua kleur te vergelijken.
Helaas voor mij is dit de kleur zilver die jij levert. Al met al ben ik toch blij met de spiegel.
Ik wil je hartelijk bedanken voor de prima service!

Conny28 Luty 2015, 11:54

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Hallo Jolanda,

Bedankt voor de goede service.
Hierbij zend in de bijlage een foto.

Vriendelijke groet,
Conny

Carlos24 Luty 2015, 11:28

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Ik wil even testen of ik zelf een recensie in uw webwinkel kan plaatsen. Als dat lukt bestel ik direct een spiegel, heb er al een gezien maar wil weten of de recensies eerlijk zijn.

Evelien23 Luty 2015, 16:21

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Bij deze zijn ook wij zeer te spreken over BAROKSPIEGEL.com
Hoe we geinformeerd zijn over de levering /en over de bezorging van de DONNATELLO spiegel,Jolanda bedankt.

Jakoba23 Luty 2015, 10:02

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

We zijn heel tevreden met de spiegel en de service!
Zoals gevraagd zend ik u een foto van de spiegel die in onze dressing hangt.
Vriendelijke groeten
Jakoba

Ronald13 Luty 2015, 9:42

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Beste Jolanda,
Tevreden zijn we zeker, altijd lastig om iets ongezien aan te schaffen, maar bij aankomst van de levering zagen we precies al dat het was waar we naar zochten, hartelijk dank voor de goede aflevering en kwaliteit van de spiegel, daarom graag zoals door jullie gevraagd in bijlage een foto van de spiegel.
we hopen op een mooie plaats op jullie website.

Met vriendelijke groet,

Ronald

Stelle en Edwin1 Luty 2015, 15:28

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

De spiegel komt heel mooi uit in de kamer!

Wouter16 Styczeń 2015, 8:50

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Zoals beloofd een foto van de mooie spiegel.
Nogmaals bedankt voor de service en ben erg tevreden met de spiegel.

Rosaura8 Styczeń 2015, 14:05

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

De spiegel Orfeo is vanmiddag afgeleverd. Hij is prachtig!
Hartelijk dank voor de snelle levering en de goede service.

Met vriendelijke groet,
Rosaura

Ingrid29 Grudzień 2014, 14:12

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

De spiegel is super snel afgeleverd hoor zodat hij voor de kerst nog kon hangen! Heel erg bedankt hiervoor!
We zijn er heeeel blij mee.
Hierbij enkele foto’s

Stella23 Grudzień 2014, 12:25

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

We hebben een prachtige spiegel ontvangen.
Ik wil je speciaal bedanken voor de goede service. Ook de chauffeur was erg meedenkend.

Muniza12 Grudzień 2014, 12:40

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Dear Barok Spiegel,

I ordered a large mirror from you which I received yesterday. I just want to say we are very satisfied it is beautiful and I am impressed by your quick delivery and professionalism. Thank you.

Best

Muniza

Sabine4 Grudzień 2014, 11:20

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

We zijn er heel blij mee!
Groetjes en bedankt voor de goede service!

Sabine

Familie Bergman13 Listopad 2014, 13:33

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Prachtige spiegel bezorgd, wouw wat groot en imposant! De spiegel staat inmiddels in de slaapkamer en hebben we verankerd aan de muur, staat prachtig.
We zijn er erg blij mee!

HELINCON BV23 Październik 2014, 12:55

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Bijgaand de fotos van de door u geleverde spiegels. Ze zijn erg mooi.

In de hoop u van dienst te zijn geweest, verblijf ik.

Met vriendelijke groet,

Memet
HELINCON BV

Clemens18 Październik 2014, 13:54

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Wij zijn heel erg blij met de nieuwe aanwinst.
Keurige service, spiegel werd thuis netjes uitgepakt, en de lege doos werd ook mee teruggenomen.
We zullen hier veel plezier aan beleven.
Met vriendelijke groeten
Clemens

Alexandra15 Październik 2014, 14:07

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Prachtige spiegel, ben onder de indruk.
Ik ben tevreden dus zeg het voort!
Bij jullie, goede service, leuk contact en een mooie spiegel.

Rianne7 Październik 2014, 10:21

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Hallo Jolanda,
De spiegel is helemaal naar mijn zin!
Groetjes Rianne

Katalog sklepu internetowego

Kategorie