www.brabantland.nl

www.brabantland.nlStopień zadowolenia: 4.9/5
8 głosować, 115 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

www.brabantland.nl




www.brabantland.nl
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaNiemiecki, Angielski, Holenderski, Polski, Euro

Opinie

Znaleziono 115 opinie.

Maarten en Natasja Reeker4 Czerwiec 2018, 17:02

Dankjewel voor het lekkere eten, en de goede en nette verzorging. Alles prima geregeld!
Mede dankzij jullie hebben wij een topdag gehad om onze koperen bruiloft te vieren!
Dankjewel!

Corrie1 Czerwiec 2018, 7:36

Onze barbecue was echt super. Prima verzorgd en alles was echt heel lekker. Iedereen op de barbecue was echt heel tevreden. Dus petje af voor brabantland catering

silvia28 Maj 2018, 15:56

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Wij hadden een bbq arrangement voor 30 personen besteld. Het was maar goed dat er 5 mensen niet waren want de salades zijn echt niet berekend op het aantal personen waarvoor je reserveerd. We kwamen er nu al aan te kort.
De verhouding huzaarsalade is niet in verhouding met de andere salades. Veel huzaarsalade nauwelijks andere salades. Het vlees was gelukkig wel heel lekker.

Tiny Volkers28 Maj 2018, 12:38

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Beschrijving
Goedemiddag, zaterdag j.l Genoten van een Heerlijk warm/koud buffet. Onze dank.
Met vriendelijke groeten
Tiny

Vd brand20 Maj 2018, 21:08

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Wederom genoten van heerlijke broodjes, wraps en gevulde glaasjes! Ziet er top uit en smaakt heerlijk! Bezorger is er vriendelijke en geeft nette uitleg. Een aanrader!

Ans en Peter17 Kwiecień 2018, 21:36

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Wij willen jullie bedanken voor het super lekker en mooi buffet, en de hapjes schalen! Het was top, dank jullie wel daarvoor.

marionne Kappert2 Kwiecień 2018, 14:49

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

we hebben een heerlijke brunch gehad. alles tot in de puntjes verzorgd. de bezorging was keurig op tijd en erg vriendelijk. alles werd keurig uitgelegd. super!! zeker een aanrader!!

Jaqueline van Drunen19 Marzec 2018, 9:38

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Gisteren mogen genieten van jullie heerlijke hapjes. Echt geweldig, ik ga jullie bij iedereen aanbevelen!

Frans Molhuizen29 Styczeń 2018, 11:30

Hartelijk dank voor de geweldig goede hapjes die voor onze visite op 20 januari mooi op tijd geleverd waren. Tot het volgende feestje !!

Piet29 Listopad 2017, 14:25

27 november 2017 tijdens het avondfeestje voor mijn verjaardag met 30 personen heerlijk gesmuld van de borrelhapjes, die door jullie precies op tijd zijn bezorgd.

Anja Smulders28 Listopad 2017, 15:24

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Goede avond,

Eind van de middag hebben jullie een Buffet geleverd waarbij we tel. Contact hebben gehad vanwege een misverstand.
Ik wil even laten weten dat er uiteindelijk voldoende eten was.
Bij vergelijking met het andere buffet blijkt ook dat het maar iets minder uitgebreid was dan het andere buffet.
Het was even schrikken toen ik dacht dat er nu onvoldoende zou zijn, maar
WE HEBBEN HEERLIJK GEGETEN!
En zijn zeer tevreden.
En dat wilde ik toch laten weten.

Bedankt voor alles, ook voor het plezierige tel. Contact .

Met vriendelijke groet,
Anja Smulders.

Diny30 Wrzesień 2017, 13:42

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Het is bij jullie altijd tot in de puntjes.
Ik bestel al jaren en ben altijd heel tevreden geweest dus blijf zeker bij jullie bestellen.

Tiffany Michel24 Wrzesień 2017, 19:45

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Het was geweldig geregeld, alles perfect op tijd en alles werd neergezet zoals ik het wilde hebben. Het eten was heerlijk, ik miste alleen iets van kommetjes voor de bol (fruit met sap) maar dat was absoluut geen probleem, met een grote mok was alles zo opgelost.
En alles werd opgehaald zoals afgesproken.
Geweldig bedrijf, geen afwas geen rommel en alles was weer opgeruimd.
Bedankt voor jullie goede service....

Bertie van Kleef13 Wrzesień 2017, 14:10

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Prima hapjes, op tijd en gekoeld bezorgd.

Volgend feestje ga ik beslist weer bestellen

Coen van den Barselaar7 Sierpień 2017, 18:32

Alles leek goed geregeld te zijn, maar de volgende dag kregen we een mailtje van de cateraar die alles
aan huis zou verzorgen, afzegging wegens onderbezetting. Wel werd de volgende dag het reeds betaalde geld teruggestort. Ik had wel van U ver-
wacht dat u een andere cateraar zou aanbieden.

Henk Haverhals24 Czerwiec 2017, 13:11

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Prima alles geregeld,lekker vlees, salades, sausjes enz. evenals voorgaande 4 jaren alles weer perfect.
Volgend jaar weer.

RKDVC 622 Maj 2017, 10:04

Prima BBQ buffet. Eenvoudige versie besteld voor 30 personen, stokbrood, sauzen, salades etc. standaard erbij. Ruim voldoende en goede afspraken m.b.t. bezorgen en afhalen.
Dank namens RKDVC 6.

Marijke Verhofstadt17 Maj 2017, 18:48

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Het was perfect verzorgd.
Voor de communie van onze dochter de lunch en bbq besteld .
Het zag er geweldig uit en was heerlijk ! Bedankt voor de goede zorgen en zeker tot een volgende keer!

Rieke van der Ros-Demoed8 Kwiecień 2017, 18:14

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Beste Lenie,

Wàt een fantastische schalen met hapjes!
Zag er prachtig, professioneel uit, en de geur en smaak was verrukkelijk.
Echt een plaatje per schaal. Ik heb dus mooi reclame voor jullie kunnen maken.
Nogmaals mijn hartelijke dank, en wellicht tot weer “be-stels”..

Hartelijke groeten,
Rieke van der Ros-Demoed
Vught.

w.haarmeijer Rosmalen14 Marzec 2017, 7:34

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

voor onze verjaardag een koud buffet besteld.
Deze werd keurig op tijd afgeleverd en netjes op de tafel uitgestald.
Het geheel was geweldig mooi opgemaakt, Het smaakte allemaal uitstekend.
De volgende keer bestellen wij zeer zeker weer bij Brabantland.

Willem en Ineke Mom1 Styczeń 2017, 15:13

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Oudejaarsavond 2016
Wat hebben onze gasten en wij genoten van al het lekkers!
Alles van heel hoge kwaliteit, het was in een woord SUPER!!!!!

Hariette de Laat Kleijssen26 Grudzień 2016, 10:22

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

We keken ons ogen uit toen we onze vlees en vissalade zagen.Geweldig zag het eruit complimenten hoor.Onze gasten vonden het ook niet normaal meer hoe de schalen waren opgemaakt zo mooi.
En het aller belangrijkste het was verrukkelijk,,,ze wilde ook allemaal weten waar we het besteld hadden dus,,,,,,,,

Wendy kranen-Vink16 Listopad 2016, 19:34

Wendy Kranen-Vink
11 november om 21:44
De hapjes waren weer heerlijk! Alles, maar dan ook echt alles is op gegaan!

Fam Peijnenburg23 Październik 2016, 20:24

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Erg tevreden over de heerlijke hapjes. Alles zag er prachtig uit en bezorging exact volgens afspraak. Veel complimenten gekregen van onze gasten!

Katalog sklepu internetowego

Kategorie