EasyWebshop

Art Framing Brugge

Art Framing BruggeStopień zadowolenia: 5/5
7 głosować, 7 opinie

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

/www.artframing.eu

Art Framing Brugge
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaHolenderski, Euro

Opinie

Znaleziono 7 opinie.

Yann Cools - Oud-TurnhoutWtorekk, 6 czerwiec 2017, 9:05

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Hartelijk dank voor de zeer correcte service, duidelijke hulp, scherpe prijs, snelle en zeer goed verpakte levering, de mooie kaders en geweldige passe-partouts!
Alles goed ontvangen en het ziet er prachtig uit!
Helemaal wat we zochten!

Wij blijven zeker klant :-)

Connie Van Noten - fotograaf AalstNiedziela, 4 czerwiec 2017, 11:25

Bedankt voor de fijne samenwerking, ik ben superblij blij met de mooie prints en frames!

LottePiątek, 24 marzec 2017, 12:55

De ontvangen kaders, met inspiratie van de zaakvoerder, zijn exact wat ik voor ogen had in mijn interieur. Perfect advies en knappe producten. Ik blijf klant bij Artframing!

hubert stuyvaertWtorekk, 7 marzec 2017, 20:06

Ben bijzonder tevreden over de perfecte dienstverlening en de correcte uitvoering.
Ik kan Art Framing bijzonder aanbevelen !

Veronique De BrabanderWtorekk, 7 marzec 2017, 19:23

Goed advies en perfecte afwerking voor het inlijsten van onze litho's. Heel tevreden over het eindresultaat!

Sabine LambrechtPoniedziałek, 16 styczeń 2017, 20:54

Aanrader. Groot assortiment en snelle levering.

Dirk VermeulenCzwartek, 12 styczeń 2017, 0:11

Kwalitatieve producten aan een scherpe prijs!
Had nog een vraag over mijn bestelling en kreeg telefonisch een behulpzame en uitgebreide uitleg. Prima Service!
Zal zeker terug bestellen

Napisz recenzję

Nazwisko Check
Wiadomość Check
pozostałe znaki
Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Katalog sklepu internetowego

Kategorie