Regularne aktualizacje. Możesz nawet sprawdzić i dodać swoje preferencje dotyczące aktualizacji. Korzystałem z usługi wsparcia kilka razy (dla informacji i pytań) i to również jest poprawne.
Martine Lamarcq, Lamartinel creahobbywinkel8 Luty 2019, 16:57
translatedŁatwość użytkowania.
Nieco trudniejsze jest korzystanie z niego na smartfonie.
Jurgen Janssen, Modeltreinen-plein4 Luty 2019, 19:58
translatedPrzyjemna we współpracy i przejrzysta.
Francine Janssens, Crea@Freja1 Luty 2019, 22:22
Piękne projekty. Nie trudno jest stworzyć własny sklep internetowy / stronę internetową. Doświadczenie nie jest wymagane.
Varlan Sorin, FILASOR24 Styczeń 2019, 17:11
Jestem bardzo zadowolony. Jak dotąd jest to idealne dla mnie.
Evi Heulsen, Lavieenroses'jewels8 Styczeń 2019, 10:12
translatedBardzo łatwy w obsłudze i bez błędów, a do tego nie drogi.
Ellen De Munter, Naturelle24 Grudzień 2018, 11:51
translatedŁatwy w użyciu
Bert Vanhoof, slotnodig21 Grudzień 2018, 18:03
translatedŚwietny sklep internetowy, bardzo zadowolony. Chciałbym tylko dodać lokalizację magazynu.
Nicky Delaplace, Ceramics-etc10 Grudzień 2018, 21:24
translatedPo zapoznaniu się z tym, jak to działa, możesz stworzyć piękny sklep internetowy bez zbyt wielu problemów, nawet bez żadnego doświadczenia. Niektóre kroki mogłyby być jaśniejsze (i prostsze) w dokumentacji. Z pewnością działa metodą prób i błędów. Help desk reaguje szybko, więc to też jest duża pomoc. Dobre przygotowanie jest niezbędne, zwłaszcza test z ludźmi, którzy są odzwierciedleniem twoich klientów. Przed rozpoczęciem, koniecznie weź sobie do serca ich uwagi!
Gregory Vercaemer, www.dezuidhoekelverdinge.com6 Grudzień 2018, 11:06
translatedBardzo przyjazny i łatwy w obsłudze.
Hee-Ju Lee, Yu-Gi-Wang27 Listopad 2018, 0:06
translatedLepszy przegląd w odniesieniu do ustawiania produktów, aktualizacja dla użytkowników to pogorszenie, brak postępu, korzystanie było najpierw łatwiejsze i przyjaźniejsze. Przy wyprzedanych produktach umieścić wszystkie produkty jednocześnie lub niewidoczne. Dużo lepsza funkcja wyszukiwania zarówno dla klientów jak i użytkowników, czasami muszę szukać 4 razy od nowa, aby umieścić wszystkie wyprzedane produkty na niewidocznych lub usunąć. Więcej Kategorie. Naklejki akcji do umieszczenia na produktach. Odwrotne sortowanie. Ułatwienie newslettera, aby można było tam umieszczać zdjęcia i tym podobne. Jeśli usuwam produkty z zamówień nie udostępniaj domyślnie na stronie. Jeśli umieszczam zdjęcie w panelu strony, nie pokazuj go na stronie sprzedaży ... bardzo denerwujące, jeśli chcesz zakończyć sprzedaż, że czasami trzeba przewijać w dół dużo. Więcej pomocy, aby strona była bardziej profesjonalna, teraz 0% pomocy.
EasyWebshop
Droga Hee-Ju Lee
Dziękujemy za Twoją opinię i sugestie.
Nowe zarządzanie produktem było dla nas dużą aktualizacją i inwestycją. Wiemy, że po każdej aktualizacji niektórzy klienci chcą wrócić do starego systemu. Włożyliśmy wiele przygotowań i inżynierii w nowe zarządzanie produktem. Jesteśmy przekonani, że jest to ulepszenie, tysiące naszych klientów używa go na co dzień. Większość klientów uważa go za bardziej przyjazny dla użytkownika i o wiele szybszy w pracy niż stary system.
Umieściliśmy wszystkie wasze sugestie na naszej liście aktualizacji. Jeśli zobaczymy, że inni klienci mają te same problemy, oczywiście wdrożymy nowe funkcje.
Skontaktuj się z naszą pomocą techniczną w sprawie projektu Twojego sklepu internetowego: możemy skontaktować Cię z kilkoma utalentowanymi projektantami stron internetowych, którzy mogą dostosować układ do Twoich życzeń.
Melissa Godecharle, Mamy's Giftshop14 Listopad 2018, 14:02
translatedszybki serwis