Opinie

Autentyczne opinie klientów EasyWebshop

EasyWebshop
Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia4.8 / 5
2382 głosować, 148 opinie

Varlan Sorin, FILASOR24 Styczeń 2019, 17:11

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Jestem bardzo zadowolony. Jak dotąd jest to idealne dla mnie.

Evi Heulsen, Lavieenroses'jewels8 Styczeń 2019, 10:12

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

translatedBardzo łatwy w obsłudze i bez błędów, a do tego nie drogi.

Ellen De Munter, Naturelle24 Grudzień 2018, 11:51

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

translatedŁatwy w użyciu

Bert Vanhoof, slotnodig21 Grudzień 2018, 18:03

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

translatedŚwietny sklep internetowy, bardzo zadowolony. Chciałbym tylko dodać lokalizację magazynu.

Nicky Delaplace, Ceramics-etc10 Grudzień 2018, 21:24

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

translatedPo zapoznaniu się z tym, jak to działa, możesz stworzyć piękny sklep internetowy bez zbyt wielu problemów, nawet bez żadnego doświadczenia. Niektóre kroki mogłyby być jaśniejsze (i prostsze) w dokumentacji. Z pewnością działa metodą prób i błędów. Help desk reaguje szybko, więc to też jest duża pomoc. Dobre przygotowanie jest niezbędne, zwłaszcza test z ludźmi, którzy są odzwierciedleniem twoich klientów. Przed rozpoczęciem, koniecznie weź sobie do serca ich uwagi!

Gregory Vercaemer, www.dezuidhoekelverdinge.com6 Grudzień 2018, 11:06

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

translatedBardzo przyjazny i łatwy w obsłudze.

Hee-Ju Lee, Yu-Gi-Wang27 Listopad 2018, 0:06

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

translatedLepszy przegląd w odniesieniu do ustawiania produktów, aktualizacja dla użytkowników to pogorszenie, brak postępu, korzystanie było najpierw łatwiejsze i przyjaźniejsze. Przy wyprzedanych produktach umieścić wszystkie produkty jednocześnie lub niewidoczne. Dużo lepsza funkcja wyszukiwania zarówno dla klientów jak i użytkowników, czasami muszę szukać 4 razy od nowa, aby umieścić wszystkie wyprzedane produkty na niewidocznych lub usunąć. Więcej Kategorie. Naklejki akcji do umieszczenia na produktach. Odwrotne sortowanie. Ułatwienie newslettera, aby można było tam umieszczać zdjęcia i tym podobne. Jeśli usuwam produkty z zamówień nie udostępniaj domyślnie na stronie. Jeśli umieszczam zdjęcie w panelu strony, nie pokazuj go na stronie sprzedaży ... bardzo denerwujące, jeśli chcesz zakończyć sprzedaż, że czasami trzeba przewijać w dół dużo. Więcej pomocy, aby strona była bardziej profesjonalna, teraz 0% pomocy.

EasyWebshop

Droga Hee-Ju Lee

Dziękujemy za Twoją opinię i sugestie.

Nowe zarządzanie produktem było dla nas dużą aktualizacją i inwestycją. Wiemy, że po każdej aktualizacji niektórzy klienci chcą wrócić do starego systemu. Włożyliśmy wiele przygotowań i inżynierii w nowe zarządzanie produktem. Jesteśmy przekonani, że jest to ulepszenie, tysiące naszych klientów używa go na co dzień. Większość klientów uważa go za bardziej przyjazny dla użytkownika i o wiele szybszy w pracy niż stary system.

Umieściliśmy wszystkie wasze sugestie na naszej liście aktualizacji. Jeśli zobaczymy, że inni klienci mają te same problemy, oczywiście wdrożymy nowe funkcje.

Skontaktuj się z naszą pomocą techniczną w sprawie projektu Twojego sklepu internetowego: możemy skontaktować Cię z kilkoma utalentowanymi projektantami stron internetowych, którzy mogą dostosować układ do Twoich życzeń.

Melissa Godecharle, Mamy's Giftshop14 Listopad 2018, 14:02

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

translatedszybki serwis

Genevieve Preneel, webshop-genevieve12 Listopad 2018, 23:05

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

translatedBardzo przyjazny dla użytkownika. Naprawdę praca z tym programem to czysta przyjemność !!!

Saskia De Munster, tante-nonkel.be1 Listopad 2018, 20:26

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

translatedSzkoda, że nie można uzyskać ładniejszego układu bez funkcji "projektanta" ....
Ponadto, dobrze opracowany.

EasyWebshop

Dziękujemy za Twoją opinię. Pracujemy nad nową aktualizacją układu!

Jon Van Maele, KAARTEN MET EEN WENS13 Październik 2018, 8:24

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

translatedMam nadzieję, że ceny pozostaną niskie, ponieważ w EasyWebshop otrzymujesz świetny stosunek jakości do ceny!

EasyWebshop

Dziękuję Jon. Nie martw się: nie mamy w planach podnoszenia cen.

Myriam Matthee, Desiree1 Październik 2018, 11:09

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Zawsze dobra obsługa i szybkie, jasne odpowiedzi. Przystępny cenowo sklep internetowy, który nie staje się droższy każdego roku. Bardzo zadowolony. Myriam Matthee.

Peter Van De Weyer, vleesambacht16 Wrzesień 2018, 17:20

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

translatedProfesjonalny sklep internetowy z wieloma funkcjami.

TCGVM10 Sierpień 2018, 17:41

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

translatedBardzo dobre oprogramowanie sklepu internetowego. Zdecydowanie polecam. Wszystko jest łatwe i szybkie.
Jak dotąd nie znalazłem problemów z EasyWebshop.

Gea Schuitema, OILTOOLS31 Lipiec 2018, 17:26

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

translatedwsparcie jest bardzo złe i powolne. Wysłałem e-mail, ponieważ nie mogę przenieść mojej domeny zgodnie z waszym opisem, zgodnie z waszymi krokami w instrukcji, a nawet wymieniłem mój kod autoryzacji na nim, i nie miałem żadnej odpowiedzi, jak dotąd. Mam zamiar teraz przenieść moją stronę do innego dostawcy i nie chcę współpracować z wami w ten sposób.
Z wyrazami szacunku,
Gea Schuitema

EasyWebshop

Droga Gea Schuitema

Niestety, nie otrzymaliśmy od Ciebie żadnej wiadomości. Najszybszym sposobem skontaktowania się z nami jest zgłoszenie do działu wsparcia technicznego, poprzez kliknięcie na "Info & Support", a następnie na "Kontakt".

Dokładamy wszelkich starań, aby odpowiedzieć na wszystkie pytania naszych klientów, szybko i odpowiednio. W godzinach pracy biura, możemy odpowiedzieć na większość pytań w ciągu 20 minut. Na pytania, które wpłyną po godzinie 17:00 odpowiadamy następnego dnia roboczego, przed godziną 10:00 rano. Wsparcie jest dostępne również w sobotnie poranki.

W jaki sposób przesłałeś swoje pytanie? Czy możesz wysłać pytanie ponownie oficjalną drogą? Cieszymy się, że możemy Ci pomóc!

Yasin Hoke, AUTO HOME HOBY8 Czerwiec 2018, 11:34

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

translatedJestem bardzo zadowolony. Dzięki!

Przykłady

Asian ImportBelgiaAsian Import

RumologyBelgiaRumology

ArtinezHolandiaArtinez

A World of OilsBelgiaA World of Oils

RebellesBelgiaRebelles

Formosa GreensTajwanFormosa Greens

Yu-Gi-WangHolandiaYu-Gi-Wang

Natalya FurmanFrancjaNatalya Furman

TBC-PostBelgiaTBC-Post

e-Woman.nlPolskae-Woman.nl

Ungha BonitaBelgiaUngha Bonita

Villa ClaraHiszpaniaVilla Clara

BrabantlandHolandiaBrabantland

TouchezBelgiaTouchez

Easy-techBelgiaEasy-tech

MVA WebshopBelgiaMVA Webshop

CreAnoeskaHolandiaCreAnoeska

BougiesHôtellerieFrancjaBougiesHôtellerie

Link-it ShopBelgiaLink-it Shop

Queen SystemsHolandiaQueen Systems

Food4PetsBelgiaFood4Pets