Jak dotąd nie znalazłem problemów z EasyWebshop.
Gea Schuitema, OILTOOLS31 Lipiec 2018, 17:26
translatedwsparcie jest bardzo złe i powolne. Wysłałem e-mail, ponieważ nie mogę przenieść mojej domeny zgodnie z waszym opisem, zgodnie z waszymi krokami w instrukcji, a nawet wymieniłem mój kod autoryzacji na nim, i nie miałem żadnej odpowiedzi, jak dotąd. Mam zamiar teraz przenieść moją stronę do innego dostawcy i nie chcę współpracować z wami w ten sposób.
Z wyrazami szacunku,
Gea Schuitema
EasyWebshop
Droga Gea Schuitema
Niestety, nie otrzymaliśmy od Ciebie żadnej wiadomości. Najszybszym sposobem skontaktowania się z nami jest zgłoszenie do działu wsparcia technicznego, poprzez kliknięcie na "Info & Support", a następnie na "Kontakt".
Dokładamy wszelkich starań, aby odpowiedzieć na wszystkie pytania naszych klientów, szybko i odpowiednio. W godzinach pracy biura, możemy odpowiedzieć na większość pytań w ciągu 20 minut. Na pytania, które wpłyną po godzinie 17:00 odpowiadamy następnego dnia roboczego, przed godziną 10:00 rano. Wsparcie jest dostępne również w sobotnie poranki.
W jaki sposób przesłałeś swoje pytanie? Czy możesz wysłać pytanie ponownie oficjalną drogą? Cieszymy się, że możemy Ci pomóc!
Yasin Hoke, AUTO HOME HOBY8 Czerwiec 2018, 11:34
translatedJestem bardzo zadowolony. Dzięki!
Gert Darcon, Vogelvreugd-Webshop7 Czerwiec 2018, 14:32
translatedUżywam EasyWebshop od roku i jestem bardzo zadowolony. Gorąco polecam go każdemu, kto chce założyć swój własny sklep internetowy.
Myślę również, że trudno byłoby znaleźć taki system w lepszej cenie gdzie indziej.
Hayri Karakelle, Wow Effect7 Czerwiec 2018, 12:44
translatedzła obsługa
EasyWebshop
Droga Hayri Karakelle
Przykro nam, że miałaś złe doświadczenia z naszym serwisem. Jesteśmy zobowiązani do oferowania naszym klientom jak najlepszej obsługi w ramach posiadanego budżetu.
Czy może Pani wyjaśnić, co dokładnie poszło nie tak? W ten sposób będziemy mogli wprowadzić ulepszenia w przyszłości. Dziękujemy!
Jan Borstlap, Kwekerij Vabo1 Czerwiec 2018, 18:03
translatedEasyWebshop rozwiązuje problemy w miarę ich występowania. Zawsze wysoka jakość usług.
Erik Vrijelinck, de.rick30 Maj 2018, 21:48
translatedEasyWebshop to moim zdaniem fantastyczny system sklepu internetowego w przystępnej cenie.
Na początku zarejestrowałem się z darmowym kontem jako test. Okazało się, że jest ono niezwykle przyjazne dla użytkownika.
Ponieważ jednak postanowiłam nie kontynuować tworzenia sklepu, zamknęłam konto. Było to jednak dobre doświadczenie.
EasyWebshop
Szanowny Erik Vrijelinck
Dziękujemy za Twoją opinię. Zapraszamy do powrotu w każdej chwili!
Véronique Coens, MADE BY VERO27 Maj 2018, 18:21
translatedŁatwy w obsłudze i w przystępnej cenie. Minusy ... szkoda, że nie można się z Tobą skontaktować telefonicznie. Albo email ... nie mam pojęcia jak się z Tobą skontaktować. Jestem jeszcze nowym użytkownikiem i muszę się jeszcze wiele dowiedzieć, ale dam sobie radę. Upside ... dobry jasny opis dostępny na jak to działa. Jestem zadowolonym klientem.
EasyWebshop
Droga Véronique
Najszybszym sposobem, w jaki możesz się z nami skontaktować, jest kliknięcie na "Info & Support" na górze, a następnie kliknięcie na "Kontakt". Możesz wtedy wysłać zgłoszenie do pomocy technicznej. W razie potrzeby zadzwonimy do Ciebie, ale zazwyczaj znacznie szybciej udaje się to za pomocą biletu wsparcia.
Danny Lanckman, Qphonerepair24 Maj 2018, 22:08
translatedDziała świetnie!!!
J. Verbrugghe, WEEGSERVICE21 Maj 2018, 17:24
translatedDoskonała pomoc techniczna. Prosty i przejrzysty program do stworzenia własnego sklepu internetowego lub zrobienia strony internetowej. Cena jest również całkiem dobra.
Richard Stoeven, Parts4Sale15 Maj 2018, 12:10
translatedBardzo miły dostawca sklepu internetowego do pracy, dobra obsługa i niskie ceny.
Również świetnie, że wraz ze zmianami GDPR jest to automatycznie regulowane przez Ciebie.
bart verbeeck, Prohairclinic webshop8 Maj 2018, 13:43
translatedPrzyjazny dla użytkownika, szybkie odpowiedzi z help desk.
Marianne Lagendijk, FoodstoreAndaluz.nl30 Kwiecień 2018, 17:19
translatedŚwietna obsługa i przyjazny dla użytkownika pakiet. Bardzo zadowolony.
Robrecht Delbaere, Art Framing Brugge27 Kwiecień 2018, 12:04
translatedNiezwykle zadowolony z tej platformy! Prowadzimy za jej pomocą kilka sklepów internetowych i podoba nam się jej łatwość obsługi. Dodatkowo dobre wsparcie! POLECAMY!!!
Vanessa Broes, Nail Company26 Kwiecień 2018, 11:53
translatedŁatwy w użyciu, przyjazny dla budżetu i szybkie wsparcie.
Jeanpaul Robbertsen, Zo-Elle21 Kwiecień 2018, 12:03
translatedPotężna platforma, szybki czas odpowiedzi na pytania przez support. Wiele funkcji. I AFFORDABLE !!!