Lots4all

Lots4all

www.lots4all.nl




Lots4all
StatusOtwarcia: Klienci mogą obejrzeć produkty i zakupić je
Język, WalutaHolenderski, Euro

Opinie

Znaleziono 17 opinie.

Mevr. Pauline Boeser7 Maj 2022, 21:37

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Mooie producten, goede prijs, perfecte service zoals altijd!

Mevr. Caroline Brekelmans4 Grudzień 2020, 18:51

Hoi
Enig idee wanneer ik de bestelling kan ontvangen?

Mvg Caroline Brekelmans

Ms. Pauline Boeser22 Kwiecień 2020, 15:00

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Mooie armbanden, goede prijs en super service!

Mevr. Lise Luimes5 Październik 2019, 14:27

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Goede service. Moest het op tijd binnen hebben voor een verjaardag. Was uiteindelijk ruim op tijd binnen en leuk ingepakt!

Mevr. N van Kollenburg-Kersten12 Maj 2019, 14:38

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Ik ben meer dan dik tevreden over Lots4all! Dankjewel voor de fijne communicatie, snelle levering (op tijd voor moederdag) en de onwijs leuke sjaal en oorbellen die goed in de smaak vielen!

Mevr. Bianca rekelhoff-Amens19 Kwiecień 2019, 21:09

Hoe kan ik een beoordeling geven als ik het artikel nog niet heb ontvangen?
Vreemd.

Mevr. Joyce Janssen22 Grudzień 2018, 12:36

Altijd leuke spullen, snelle levering en uitstekende service

Mevr. Wendy van Daalen17 Listopad 2018, 19:29

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Leuke en mooie spulletjes en snelle levering

Elly2 Kwiecień 2018, 15:42

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Geweldig mooie tas en heel fijn in het gebruik ,Renate bedankt voor de service.!!!

Anja Wagener23 Czerwiec 2017, 11:08

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

super vriendelijke eigenaresse, Renate. Top service. Riempje van mijn armband was los gelaten, binnen een paar dagen weer gemaakt. Leuke items tegen een betaalbare prijs!

Liesbeth6 Czerwiec 2017, 9:35

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Vriendelijk, servicegericht
Ik vind er altijd wat leuks voor mezelf of een cadeautje

Melanie18 Kwiecień 2017, 23:24

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Mooie tas, goede service!! Top!!

Jacquelne18 Grudzień 2016, 8:49

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Heel blij met het tasje/clutch.. makkelijk bestellen, snelle levering

Karin Jansen16 Październik 2016, 19:42

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Bedankt voor de super service!! Super blij met mijn tas

Susanne2 Październik 2014, 13:54

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Bedankt voor de haarspeldjes en armbanden, wij zijn er blij mee

Ans13 Wrzesień 2014, 17:29

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Zojuist de kinderkamer set ontvangen, mijn kind is heel blij met het kussen, bedankt

Roos13 Wrzesień 2014, 17:28

Stopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowoleniaStopień zadowolenia

Snelle levering van de haarspeldjes en armbanden, mooie spullen hoor

Katalog sklepu internetowego

Kategorie